ماموستا قادری در مراسم تودیع و معارفه شهردار :

اعتبارات، کفاف رفع مشکلات شهرهای شهرستان پاوه را ندارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299858|22:30 - 1400/09/04
نسخه چاپی
اعتبارات، کفاف رفع مشکلات شهرهای شهرستان پاوه را ندارد
امام جمعه پاوه گفت: شهرهای پنجگانه ما در شهرستان دارای توپوگرافی بسیار سختی بوده و به همین دلیل اعتبارات، کفاف رفع مشکلات را ندارد و خوشحالم که شهرداران ۵ شهر شهرستان همگی پرتلاش، جوان، صادق، کاری و سالم هستند و این شهرداران نیاز به پشتیبانی دارند.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در مراسم تودیع و معارفه شهردار پاوه در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی و دارای جایگاه خاصی در بین مردم است چرا که این نهاد از بطن مردم تشکیل شده است.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: در جنگ تحمیلی این نیروهای بسیج بودند که جانانه در مقابل دشمن دفاع کردند و امروز بسیج در سازندگی در حال خدمات رسانی بسیار مناسی است.

وی گفت: وظایف شهرداران بسیار مشکل است و این وظیفه در شهرداری پاوه بدلیل کم بودن اعتبارات و الحاق روستاهای چهار گانه بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: شهرهای پنجگانه ما در شهرستان دارای توپوگرافی بسیار سختی بوده و به همین دلیل اعتبارات، کفاف رفع مشکلات را ندارد و خوشحالم که شهرداران ۵ شهر شهرستان همگی پرتلاش، جوان، صادق، کاری و سالم هستند و این شهرداران نیاز به پشتیبانی دارند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در استان از این شهرداران پشتیبانی کافی و مناسب شود.

ماموستا قادری گفت: آنچه که مشهود است بر روی الحاق روستاهای شرقی پاوه مطالعه چندانی صورت نگرفته است .

امام جمعه پاوه در پایان گفت: وضعیت مملکت استان و شهرستان جای تحقیق نقد و گله مندی دارد و گرانی در شهرستان پاوه بسیار مشهود است و چنین به نظر می رسد که کنترل لازم بر این گرانی ها وجود ندارد .

وی افزود: ما به عنوان مسئولین شهرستان باید با هم همکاری کنیم تا مشکلات مردم مرتفع گردد.

سليم ساساني مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: حل مشکل ترافیک شهر پاوه همواره در اولویت مهندس آذری بوده است .

وی افزود: در اثر رونق اقتصادی در شهرستان پاوه، ساخت و سازها در حد بالایی قرار دارد.

وی گفت: این ساخت و سازها بلای جان می شوند

که برخوردها با ساخت و ساز بدون مجوز، ایجابی و سلبی انجام شود.

وی ادامه داد: اگر شهرداری هزینه ای دریافت می کند بابت رفاه خود مردم و ارزش افزوده منازل شهر خواهد بود.

وی با اشاره به الحاق روستاها به شهر پاوه گفت: در گام اول ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شده باشد، اما در اینده باعث توسعه خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد