اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان پاوه برگزار شد+تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 299855|17:37 - 1400/09/03
نسخه چاپی
اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان پاوه برگزار شد+تصاویر
صبح امروز اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در تعریف فرهنگ بسیجی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی ،فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی است.

سرهنگ مسعود دوستی ، ولایت مدار بودن، عمل صالح و پرهیزگاری، ایثار و مقاومت، آگاه و بصیر و زمانه شناس و موقعیت شناس و آرمان گرا و واقع بین، مردمی، دارای سعه صدر و انتقاد پذیر ، پاسدار هویت اسلامی و تکلیف گرا را  از مهمترین شاخصه های بسیجی، عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: امام از همان روزهای آغازین جریان انقلاب در سال ۱۳۴۲ بدنبال تحقق اندیشه بسیج بوده است و اندیشه بسیج را برگرفته از حوادث تاریخ اسلام می داند.

مهندس جلیل بالایی افزود: امام راهکار عبرت از کودتای ۲۸ مرداد  حادثه امریکایی را بسیج می داند.

وی گفت: امام همواره اشاره می کند که استکبار به دنبال دشمنی با اسلام است و ما با قدرت ایمان و اسلام در مقابل استکبار ایستادگی می کنیم.

وی ادامه داد: امام نسخه نجات در برخوردهایی با جریان هایی که بر علیه جمهوری اسلامی می داند صبر و ایمان می داند.

وی گفت: بسیج قشر نیست و مختص افراد خاص نیست بلکه همه در حوزه های مختلف بسیج هستند .

وی ادامه داد: هفته گرامی داشت بسیج در شهرستان پاوه با اجرای برنامه های متعدد برای تحقق شعار امسال که بسیج پاره تن مردم است با ویژگیهای منحصر به فرد و رعایت پروتکل های بهداشتی و با تاکید بر حمایت از دفاع از حرمین شریفین ، دفاع از حریم سلامت و دفاع از امنیت از طریق مشارکت آحاد مختلف مردم و محقق ساختن بسیج به عنوان یک نهاد فراگیر در بین همه اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مهندس جلیل بالایی افزود: امروز شاهد برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان پاوه، تحت عنوان اقتدار بسیجیان برای تجدید میثاق و ارمانهای شهیدان و مقام معظم رهبری هستیم.

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان پاوه نیز در سخنانی با بیان اینکه بسیج با فرمان امام راحل در ۵ آذر ماه ۵۸ تشکیل شد اظهار داشت: بسیج در راستای انسجام وحدت و هماهنگی در بین اقشار جامعه اقوام و مذاهب تحت عنوان یک امت واحده تحت فرماندهی امام راحل و پس از ایشان فرماندهی کل قوا در همه عرصه ها، از هر پروژه ای ضروری تر است.

حاج علی احمد باباخاص افزود: امروز ما شاهد هستیم که بسیج در همه مناسبت ها و در جریان اخیر در عرصه سلامت و در مبارزه با ویروس ویرانگر کرونا به خوبی درخشید و خدمات شایانی ارائه داد.

وی گفت: در زمینه اقتصادی نیز برای اقشار آسیب پذیر جامعه بسیج در کنار مردم قدمهای بسیار مفیدی برداشته است.

وی در پایان گفت: بسیج متعلق به همه عرصه ها و زمان ها است و عملکرد این نهاد در راستای استقلال و اقتدار و پیروزی نظام اسلامی در مقابله با ترفندهای دشمنان بویژه امریکای استکبار است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد