ماموستا قادری: امنیت در هر جامعه خیلی مهم و حافظان امنیت هم دارای ارزش‌اند

سرویس: سیاسیکد خبر: 299842|20:28 - 1400/08/29
نسخه چاپی
ماموستا قادری: امنیت در هر جامعه خیلی مهم و حافظان امنیت هم دارای ارزش‌اند
حاج ماموستا قادری در دیدار اعضای شورای تأمین، شورای اداری و جمعی از بسیجیان شهرستان پاوه با ایشان که بمناسبت هفته بسیج انجام گرفت، گفتند: امنیت در هر جامعه خیلی مهم و حافظان امنیت هم دارای ارزش‌اند؛ دشمنان تلاش می‌کنند دیار و مملکت ما را ناامن جلوه دهند لذا ایجاد امنیت یکی از مأموریت‌های بسیج است که تاکنون توانسته این مهم را انجام دهد.

به گزارش هزارماسوله ،حاج ماموستا قادری در دیدار اعضای شورای تأمین، شورای اداری و جمعی از بسیجیان شهرستان پاوه با ایشان که بمناسبت هفته بسیج انجام گرفت، گفتند: امنیت در هر جامعه خیلی مهم و حافظان امنیت هم دارای ارزش‌اند؛ دشمنان تلاش می‌کنند دیار و مملکت ما را ناامن جلوه دهند لذا ایجاد امنیت یکی از مأموریت‌های بسیج است که تاکنون توانسته این مهم را انجام دهد.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: ۹ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی ۴۲ سال پیش نیاز مملکت و جامعه و انقلاب تقاضا کرد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند.

وی گفت: خدمت بسیج در هشت سال دفاع و در جنگ تحمیلی قابل‌تقدیر و برای دوست و دشمن مشهود بود. امروز در مقدمه چهل و سومین سال از عمر بسیج هستیم. بسیج در طول این ۴۲ سال با اخلاص تمام پاسدار امنیت و پرچم‌دار فرهنگ اسلامی بوده است. لذا به مصداق حدیث لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، از عزیزان بسیجی و فرماندهان آن‌ها تشکر می‌کنم.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود گفت:امنیت در هر جامعه خیلی مهم و حافظان امنیت هم دارای ارزش‌اند. دشمنان تلاش می‌کنند دیار و مملکت ما را ناامن جلوه دهند لذا ایجاد امنیت یکی از مأموریت‌های بسیج است که تاکنون توانسته این مهم را انجام دهد و ما ازاین‌جهت ممنونیم.

وی ادامه داد: هیچ‌وقت دشمن را دست‌کم نگیرید نباید دشمن را به عدد و یکی‌یکی شمارش کنید.

پس نقش بسیج در امنیت شهرها و روستاها مؤثر است. بخصوص امروز هرچه پایگاه‌های بسیج قویتر و در دست مدیران قوی و شجیع و باسواد و متدین و مسجدی باشد، بدون تردید امنیت بیشتر و قوی‌تر خواهد شد.

امام جمعه پاوه گفت:در گذشته می‌گفتیم مخاطبین ما سه گروه‌اند اما امروز به نظر می‌رسد چهار گروه هستند. گروهی که نمی‌دانند و وظیفۀ ما آگاه کردن آن‌هاست. گروهی نمی‌توانند یاد بگیرندکه ما باید به آن‌ها کمک کنیم و دستشان را بگیریم. گروهی نمی‌خواهند که باید در مقابل آن‌ها صبر پیشه کنیم. گروهی می‌دانند ولی حاضر به قبول و بیان واقعیت نیستند که باید با این دسته مماشات کرد و هشیار بود.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در جامعه این است مسئولان ادارات ما تا در پشت میز اداری هستند، خودشان را حزب‌اللهی کامل معرفی می‌کنند به‌محض اینکه بازنشست شدند تبدیل به اپوزیسیون می‌شوند و علیه دستاوردهای نظام مطلب می‌نویسند.

ما برای توفیق در زندگی سه راه داریم که حرکت در این سه راه باعث توفیق و پیروزی است

۱-انتقادپذیری ۲-پوزش خواهی ۳-شکرگزاری

ماموستا قادری در این دیدار به‌رسم یادبود و به مناسبت هفتۀ بسیج لوح تشکری را تقدیم فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد