برنامه های هفته بسیج در شهرستان پاوه تشریح شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 299838|22:34 - 1400/08/25
نسخه چاپی
برنامه های هفته بسیج در شهرستان پاوه تشریح شد
صبح امروز در نشستی در شورای اداری شهرستان پاوه برنامه های هفته بسیج در شهرستان پاوه تشریح شد.

به گزارش هزارماسوله ، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج و با حضور مسئولین ادارات در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار" بسیج پاره تن مردم" برگزار می شوند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه مامورتهای بسیج باتوجه به تهدیدات انقلاب اسلامی تعریف میشود گفت: بسیج بعد ازانقلاب ماموریتهای دفاعی و امنیتی  و امداد ونجات و فعالیتهای اجتماعی و... را انجام داده است و هم کنون هم در بحث سلامت جامعه با فعالیت در طرح شهید سلیمانی با قدرت به ماموریت خود ادامه میدهد.

وی گفت: مبارزه با استبکار در فرهنگ قرآنی ما آمده است و همه مؤمنان موظف هستند که با استکبار مقابله کنند.

سرهنگ قاسمی افزود: متاسفانه دشمنان همواره سعی داشته اند با ایجاد تفرقه بر مناطق اسلامی مسلط شوند که در هر دوره با هوشیاری و مقاومت مسلمانان روبرو شده اند.

وی گفت: یک قدرت و معجزه ای به اسم بسیج توسط امام بنیان نهاده شد که توانست یک الگویی برای تمامی مسلمانان جهان باشد .

وی ادامه داد: تجمع بسیجیان یا نمایش اقتدار آنها ؛ آزادی زندانیان جرائم غیر عمد؛ توزیع بسته های معیشتی؛ میز خدمت؛ غبارروبی مزار شهدا؛ سرکشی از خانواده شهدا؛ و برنامه ها و مسابقات ورزشی بخشی از برنامه های سپاه ناحیه پاوه در هفته بسیج خواهد بود.

جلیل بالایی: بسیج؛ رمز بقای انقلاب و جمهوری اسلامی است

در ادامه سرپرست فرمانداری پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: هر اتفاقی که در جهان به وقوع می پیوندد محصول یک اندیشه است و هر اندیشه ایی که موضوعی از آن منتج می شود برای حفظ  آن موضوع همچنان فعالیت می نماید .

مهندس جلیلی بالایی افزود: شاخصه های افراد با تفکر بسیچی شامل : وقت شناسی ، وظیفه شناسی ، تکریم ارباب رجوع ، حافظ شعائر اسلامی ،و به روز است

وی گفت: قیاس تهدیدهای امروزی با تهدیدهای گذشته قیاس مع الفارق است دیروز دشمن در سنگر رو به رو مستقر بود و معلوم بود با چه کسی در حال نبرد هستیم اما جنس دشمن امروزی جنس نرم افزار است.

وی گفت: مدیران ادارات باید از حداکثر ظرفیتهای ادارات و سازمان خود برای رفع مشکلات پیش روی مردم استفاده بهینه نمایند .

وی ادامه داد: پاسخگویی به مشکلات مردم یک حرکت جهادی بزرگ است .

بالایی اضافه کرد: بخشداران میز خدمت را در هفته ی بسیج به درون روستاها ببرند و برای رفع مشکلات روستاها از طریق مدیران شهرستانی اقدام نمایند .

سرپرست فرماندار پاوه تصریح کرد: مدیران همه ی دستگاههای اداری با همکاران خود جلسه داشته باشند و برای رفع مشکلات آنها اقدام نمایند .

وی در پایان گفت: بسیار ضروری است برای رفع بسیاری از مشکلات گروه های امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند ..—

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد