نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه:

تمام حرکتهای دشمنان از روز ۱۳ آبان شروع شده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 299823|16:06 - 1400/08/13
نسخه چاپی
تمام حرکتهای دشمنان از روز ۱۳ آبان شروع شده است
،نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در مراسم روز ۱۳ آبان در پاوه با بیان اینکه تمام حرکتهای دشمنان از همین روز ۱۳ آبان شروع شده است تصریح کرد: تحریم های ظالمانه هم در همین روز امضا می شود و در همین روز هم امریکا اقدام به دزدیدن نفت کش ایران هم می کند .

به گزارش هزارماسوله ،نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در مراسم روز ۱۳ آبان در پاوه در سخنانی اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در انقلاب است که روز استکبار ستیزی و انقلاب دوم هم نامیده می شود.

 

حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه شهرستان پاوه ۶۸۰ شهید، تقدیم انقلاب کرده است افزود: ۱۴ شهید در بین این شهدای گران قدر، دانش آموزان هستند.

 

وی گفت: باید همواره از عالم وارسته ، شخصیت فرهیخته و دانشمند دلسوز منطقه که یکی از چهره های ماندگار در استان است جناب حاج ماموستا قادری نام برد چرا که وزنه ای برای حفظ وحدت و تقریب و تعالی جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه سه واقعه در روز ۱۳ آبان سبب تشکیل چنین مراسمی شده است گفت: تبعید امام (ره) در سال ۴۳ نقطه عطفی در این انقلاب بوده و همیشه تداعی این است که این ملت ما در همه اصناف؛ احساس تکلیف کرده و برای سرنگونی طاغوت زمان اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: در ۱۳ ابان ۵۷ دانشجویان با تحصن و تظاهرات در دانشگاه تهران، شعار استکبار ستیزی را سر دادند که در نتیجه این واقعه ۵۶ دانش اموز به شهادت رسیدند و چند صد نفر هم زخمی شدند.

 

وی افزود: امام (ره) در این روز پیام مژده پیروزی را به مردم ایران داد.

 

حجت الاسلام فاضلی گفت: پس از دوران انقلاب هم در در ۱۳ ابان ۵۸ لانه جاسوسی امریکا که سفارت امریکا نامیده می شد، توسط دانشجویان ما تسخیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران هم این حماسه را انقلاب دوم نامید.

 

وی با بیان اینکه تمام حرکتهای دشمنان از همین روز ۱۳ آبان شروع شده است تصریح کرد: تحریم های ظالمانه هم در همین روز امضا می شود و در همین روز هم امریکا اقدام به دزدیدن نفت کش ایران می کند که فرزندان این انقلاب اجازه تعرض به دشمن را نمی دهد و روزنامه های ایتالیا از این اقدام اخیر فرزندان این ملت، تیتر پایان یافتن امپراطوری امریکا در دریاها را انتشار می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز ایران در مقابل استکبار و امریکا قد علم می کند به برکت یوم الله ۱۳ آبان است.

 

نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز دانش آموزان و جوانان ما پیش تازترین و قویترین قشر در دفاع و حفاظت از انقلاب هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد