تعیین محدوده پارک مطلقاً ممنوع در معابر سطح شهر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299785|15:30 - 1400/07/19
نسخه چاپی
تعیین محدوده پارک مطلقاً ممنوع در معابر سطح شهر
سرپرست شهرداری پاوه از اجرای طرح پارک مطلقا ممنوع از روز شنبه بیست و چهارم مهر ماه در برخی از معابر سطح شهر در اجرای مصوبه شورای ترافیک شهرستان و در راستای تعدیل ترافیک خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن اشاره به وضعیت بحرانی فعلی ترافیک شهر گفت: وضعیت فعلی ترافیک شهر ناشی از عوامل متعددی است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در آن پارک خودروها در هر دو طرف حاشیه خیابان‌های سطح شهر می‌باشد.

مهندس آذری ادامه داد: لازم است در خصوص اصلاح وضعیت مذکورهم از جانب شهروندان و هم از جانب مسئولان اقداماتی صورت پذیرد؛ شهروندان با رعایت فرهنگ شهروندی و مصوبات شورای ترافیک شهرستان، استفاده از وسیله نقلیه شخصی خصوصاً در ساعات اوج ترافیک را به حداقل برسانند و مسئولان نیز به نوبه خود با اعمال طرح‌هایی در راستای تعدیل و کاهش ترافیک موجود وظایف سازمانی خود را انجام دهند.

سرپرست شهرداری پاوه افزود: موردی که توسط مسئولان شهر در شورای ترافیک شهرستان در راستای تعدیل ترافیک و کاهش استفاده از وسیله نقلیه شخصی مطرح و مصوب گردید اجرای طرح پارک مطلقا ممنوع در برخی از معابر سطح شهر از روز شنبه بیست و چهارم مهرماه است.

مهندس آذری در ادامه مسیرهای تعیین شده را بدین شرح عنوان نمود: 1- سمت راست خیابان شهدای 26 مرداد از ساختمان پزشکان رازی به سمت میدان مولوی 2- سمت چپ مسیر میدان مولوی به سمت میدان شهدا 3- سمت راست خیابان‌های امام خمینی (ره) و امام شافعی از کفش ملی به سمت مسجد میرعمر

وی تصریح نمود: در صورت تخطی، علاوه بر اعمال جریمه، خودرو مربوطه بلافاصله با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

سرپرست شهرداری پاوه گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که شهرداری اقدامات اولیه اجرایی نمودن آن را به انجام رسانده است اجرای طرح کارت پارک الکترونیکی در برخی از معابر سطح شهر است که هم اکنون از طریق سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) به مزایده گذاشته شده است و از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط در صورت تمایل دعوت به عمل می‌آید از طریق این سامانه در مزایده مذکور شرکت نمایند.

مهندس آذری در پایان از کلیه شهروندان درخواست نمود در قبال شهر خود احساس مسئولیت بیشتری نموده و به نوبه خود کلیه مواردی را که قرین فرهنگ شهروندی و در راستای تعدیل وضعیت ترافیک شهر است مد نظر قرار داده و رعایت نمایند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد