حضور معاون بسیج سازندگی کشور در پاوه

حمید رضا الله بداشتی: تمام تلاش را برای خدمت به خانواده عبدالهی کبابی به کار می گیریم+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299750|16:25 - 1400/06/30
نسخه چاپی
حمید رضا الله بداشتی:  تمام تلاش را برای خدمت به خانواده عبدالهی کبابی به کار می گیریم+تصاویر
سرهنگ حمیدرضا الله بداشتی جانشین سازمان بسیج سازندگی کل کشور و هیئت همراه به منظور قدردانی و بررسی مشکلات خانواده مرحوم علیرضا عبدالهی در پاوه حضور یافت.

به گزارش هزارماسوله ،سرهنگ حمیدرضا الله بداشتی جانشین سازمان بسیج سازندگی کل کشور و هیئت همراه به منظور قدردانی و بررسی مشکلات خانواده مرحوم علیرضا عبدالهی کبابی در پاوه حضور یافت.

معاون بسیج سازندگی کشور در هنگام بازدید از خانواده مرحوم عبدالهی خطاب به همسر آن مرحوم در سخنانی اظهار داشت: ان شاالله اجر و پاداش شما در پیشگاه خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

الله بداشتی افزود: شما شیر زنی هستید که هم در تربیت فرزندان و هم در پرستاری ابوی مرحوم عبدالهی هیچ گونه کم و کاستی را نگذاشته اید و در واقع شما جهاد گونه کار می کنید.

وی گفت: هر گونه خدمتی هم از جانب ما به عنوان وظیفه خواهد بود .

وی ادامه داد: فقدان پدر برای فرزند دختر؛ خیلی سخت و ضایعه جبران ناپذیری است که توجه به فرزند مرحوم و هموار نمودن راه برای ادامه تحصیلات لازم و ضروری است.

معاون بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: ان شاالله مرحوم علیرضا عبدالهی هم با امام حسین(ع) هم که در راه وطن و خدمت به مردم جان خود را از دست داده است ؛ محشور شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همسر آن مرحوم در ایثار در پرستاری از پدر شوهر ؛ به ارائه سخنانی در رابطه با رفع مشکلات این خانواده پرداخت.

فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: از حضور سرهنگ الله بداشتی و هیئت همراه در پاوه و پیگیری مشکلات خانواده مرحوم علیرضا عبدالهی تقدیر و تشکر را داریم.

سرهنگ دوستی افزود: هرگونه تلاش برای مرتفع نمودن مشکلات این خانواده هم؛جزء وظایف ما خواهد بود تا بتوانیم قدر دان زحمات این خانواده باشیم.

در ادامه هم به رسم یادبود از خانواده مرحوم عبدالهی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در پایان هم با پدر مرحوم علیرضا عبدالهی کبابی که بدلیل سکته به مدت ۱۴ سال زمین گیر شده است؛دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است علیرضا عبدالهی کبابی در سال ۱۳۹۱ در حین ماموریت کمک به مردم زلزله زده ورزقان و آذربایجان شرقی در اثر تصادف جان خود را ازدست داد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد