اعضای شورای شهر پاوه به پویش من واکسن میزنم پیوستند/ از مردم برای مشارکت در پروسه تزریق واکسن کرونا خاضعانه دعوت می‌نماییم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299732|09:35 - 1400/06/20
نسخه چاپی
اعضای شورای شهر پاوه به پویش من واکسن میزنم پیوستند/ از مردم برای مشارکت در پروسه تزریق واکسن کرونا خاضعانه  دعوت می‌نماییم
در پی راه اندازی کمپین من واکسن می زنم توسط پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله اعضای شورای شهر پاوه نیز به پویش من واکسن میزنم پیوستند.

به گزارش هزارماسوله ،در پی راه اندازی کمپین من واکسن می زنم توسط پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله اعضای شورای شهر پاوه نیز به پویش من واکسن میزنم پیوستند.

 

در پیام اعضای شورای شهر آمده است که از عموم شهروندان فهیم پاوه خاضعانه استدعا داریم در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا اقدام نمایند.

 

سخنگوی شورای شهر پاوه اعلام نمود: امروز که متخصصان امر بهداشت واکسیناسیون را یکی از مهترین و ضروری ترین اقدامات برای کنترل ویروس کرونا بر می‌شمارند؛ لازم است که عموم شهروندان برای کنترل و ریشه‌کنی این ویروس منحوس، همدلانه پیش قدم شده و در این راستا همراه و همیار مجموعه‌ی ساعی بهداشت و درمان شهرستان باشند.

 

دیار عبدالله زاده اضافه کرد: اعضای شورای شهر پـاوه ضمن پیوستن به پویش من واکسن میزنم تمام قد در کنار مجموعه بهداشت و درمان خواهند ایستاد و امیدواریم با افزایش آمار شهروندان واکسینه شده و اهتمام جدی موکلانمان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد روند نزولی در آمار ابتلا و بستری‌ بیماران کرونایی در شهر باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد