ماموستا قادری:

استاندار کرمانشاه برای شهر پاوه کار نمی‌کند /مردم پاوه, شاهد تفاوت قیمت اجناس نسبت به دیگر شهرستان ها هستند

سرویس: سیاسیکد خبر: 299724|09:58 - 1400/06/13
نسخه چاپی
استاندار کرمانشاه برای شهر پاوه کار نمی‌کند /مردم پاوه, شاهد تفاوت قیمت اجناس نسبت به دیگر شهرستان ها هستند
ماموستا قادری گفت: در بهمن ۹۸ به خدمت ایشان رفتم و عرض کردم جنابعالی در قضیۀ زلزله و سیل برای استان زحمت زیادی کشیدید و برای بنده قابل‌احترام هستید، انتظار دارم فرماندار پاوه را عوض کنید هرچند ایشان به بنده احترام می‌گذارد اما برای شهر ما کار نمی‌کند و شهر باسابقۀ پاوه پسرفت داشته است.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:جمعۀ گذشته عرض کردم در شهر پاوه گرانی بیش از شهرهای دیگر است، دوستان امور صنفی اطلاعیه‌ای صادر کرده‌اند که در پاوه گرانی نیست و مثل شهرهای دیگر است.!!

بندهبه دوستان امور صنفی عرض می‌کنم احتمالاً بنده و شما از پاوه بیرون نرفته‌ایم ولی کسان دیگری غیر از ما به جوانرود و روانسر و کرمانشاه و مریوان و کردستان مسافرت می‌کنند و به عینه می‌بینند که قیمت اجناس در پاوه با تمام جاهای دیگر متفاوت است. حالا که شما می‌گویید در پاوه گرانی وجود ندارد، امیدواریم این‌گونه باشد؛ با این حال قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم.

یکی از دلایل دیگری که موجب شده مطالب شهر را در خطبه‌ها بیان نمی‌کنم به این دلیل بوده که دولت قبلی رفت و دولت جدید هم هنوز سر کار نیامده است.

ظاهراً جناب آقای آیت‌الله رئیسی به اهواز و سیستان و بلوچستان رفتند و الآن که بنده به اینجا آمدم در نماز جمعۀ زابل شرکت داشتند، خداوند تبارک‌وتعالی به ایشان توفیق خیر عطا فرماید.

 

مردم ما مثل اهواز و سیستان به مسئولین اعتراض نمی‌کنند و به همین دلیل است کسی درد ما را نمی‌شنود. اهوازی‌ها و سیستانی‌ها چون اعتراض کردند، رئیس‌جمهور محترم اول به آنجا رفتند؛ اما چون ما سکوت می‌کنیم کسی به ما کاری ندارد.

با این اوصاف امروز می‌خواهم در حضور شما چندجمله‌ای عرض کنم.

واحد ارزشیابی استانداری استان کرمانشاه عملکرد فرمانداران شهرستان‌های استان را بررسی کرده و شهرستان پاوه در طول سال‌های ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ ضعیف‌ترین فرمانداری بوده و در بین ۱۴ شهرستان رتبه سیزدهم را دارا می‌باشد؛ با این حال دیروز استاندار محترم کرمانشاه بعد از ۸ ماه به پاوه آمده و پیشنهاد داده روبروی مسجد جامع پشت جاده کمربندی به پارک جنگلی تبدیل شود!!!!

در بهمن ۹۸ به خدمت ایشان رفتم و عرض کردم جنابعالی در قضیۀ زلزله و سیل برای استان زحمت زیادی کشیدید و برای بنده قابل‌احترام هستید،انتظار دارم فرماندار پاوه را عوض کنیدهرچند ایشان به بنده احترام می‌گذارد اما برای شهر ما کار نمی‌کند و شهر باسابقۀ پاوه پسرفت داشته است. پاوه و همدان در یک روز تبدیل به شهرستان شده‌اند اما ما کجا و همدان کجا؟ آقای بازوند اول قبول کردند و گفتند: چشم اما بعد از چند روز گفت: باید نمایندۀ اورامانات هم راضی باشد.

در منزل خودمان به آقای لهونی عرض کردم همکاری کنید آقای فرماندار عوض شود هم کار نمی‌کند و هم بعضی شایعات به دنبال اوست. آقای لهونی گفت:فرماندار پاوه دوست بنده است و نمی‌توانم این کار را انجام دهم و درنهایت حرف بنده را رد کردند.

 

عاقبت امسال آقای فرماندار رفت؛ هرچند باطناً دوست نداشتم که این‌گونه رفت و دوست داشتم محترمانه برود، اما نهایتاً وزارت محترم اطلاعات اطلاعیه ای صادر کرد و گفت:ما او را عزل کرده‌ایم.

بله عزیزان، خدمتتان عرض می‌کنم؛ نتایج نهایی ارزشیابی عملکرد فرمانداری‌های استان کرمانشاه در خدمت‌رسانی به این شرح بود؛ ۱-کنگاور ۲-اسلام‌آباد غرب ۳-کرمانشاه ۴-گیلان غرب ۵-جوانرود ۶-قصر شیرین ۷-صحنه ۸-سنقر ۹-دالاهو ۱۰-ثلاث ۱۱-هرسین ۱۲-روانسر ۱۳-پاوه ۱۴-سرپل ذهاب ؛ در میان ۱۴ شهرستان کرمانشاه تنها سرپل ذهاب بعد از ما قرار گرفته است که آن‌هم به دلیل زلزله بوده است.

این است درد ما، مع‌هذا پارک جنگلی برای ما احداث می‌کنند آنهم بدون مطالعه؛ قبل از اینکه بنده و آقای استاندار متولد شویم این محل، مو دیم و متعلق به مردم بوده است و سال‌ها آبا و اجداد این مردم در آنجا زندگی کرده‌اند. چگونه بدون مطالعه آن‌ها را به پارک جنگلی تبدیل می‌کنید؟!!!

معمولاً در تمام دنیا رئیس هر شهر شهردار است و اگر مشکلی باشد باید شهردار مورد مواخذه قرار گیرد؛ در جمهوری اسلامی شورای شهر هم اضافه شده است. امروز دوست ندارم در خصوص شورای شهر قبلی چیزی بگویم و شورای جدید هم تازه کار خود را شروع کرده‌اند باید از آن‌ها حمایت کنیم و نمی‌شود از هم‌اکنون از آن‌ها نقد کنیم. نهایت امر وضع شهر ما خراب است. من هم در میان شما زندگی می‌کنم و اوضاع را درک می‌کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد