ماموستا قادری:

در قضیه کمبود آب؛ معلوم نیست چه کسی مسئول است؟

سرویس: سیاسیکد خبر: 299723|09:15 - 1400/06/13
نسخه چاپی
در قضیه کمبود آب؛ معلوم نیست چه کسی مسئول است؟
امام جمعه پاوه گفت: آقای بالایی سرپرست محترم فرمانداری اعلام می‌کند آب کافی برای مردم وجود دارد اما رئیس ادارۀ آب و فاضلاب اعلام می‌کند؛ نخیر آب نداریم. معلوم نیست چه کسی مسئول است؟ شاید شما بفرمایید: ماموستا پس شما چه‌کاره هستید؟ عرض می کنم من هم مثل شما؛ در شبانه‌روز ۱۲ تا ۱۵ ساعت آب منزل ما قطع هست.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی با اشاره به کمبود آب در شهر پاوه اظهار داشت:بعد از ۱۰ سال انتظار بالاخره آب هانی‌کوان به پاوه رسید اما کارشناسان استان اعلام کردند صد در صد آلوده استو گفتند: فاضلاب شمشیر و خانقاه و گلال و نوریاب و پاوه در کنار چشمه هانی‌کوان گذر می‌کند و آب هانی­کوان را آلوده کرده است. بعد از فشار و خواهش و بخاطر نیاز مردم، کارشناسان گفتند: با کلرزنی تا قبل از شروع بارندگی آلودگی این آب قابل کنترل است و این کار را کردند.

گاهی اوقات بنده در منزل خودمان شیر آب را باز می‌کنم آب تارِ تار است وقتی سؤال می‌کنم می‌گویند علت تاری آن است کلرزنی کرده‌اند و کلر داخل آب است اما بعضی وقت روشنِ روشن است، پس معنایش این است آن روز آب کلرزنی نشده است. چه کسی بر کلرزنی آب پاوه نظارت می‌کند؟!!

آقای بالایی سرپرست محترم فرمانداری اعلام می‌کند آب کافی برای مردم وجود دارد اما رئیس ادارۀ آب و فاضلاب اعلام می‌کند؛ نخیر آب نداریم. معلوم نیست چه کسی مسئول است؟ شایدشما بفرمایید: ماموستا پس شما چه‌کاره هستید؟عرض می کنم من هم مثل شما؛ در شبانه‌روز ۱۲ تا ۱۵ ساعت آب منزل ما قطع هست.

واقعیت این است خودم هم نمی‌دانم چه‌کاره هستم؟!منزل من در میان دو اداره قرارگرفته‌ است؛ اولیادارۀ آب و فاضلاباست که امسال تا حالا ۳ بار رئیسش را عوض کرده‌اند و بنده در جریان هیچ‌کدام از عزل و نصب‌هایش نبوده‌ام. دیگریادارۀ برقاست که رئیس سابق آن به رحمت یزدان رفت و رئیس فعلی آن مطلقاً کاری به امام‌جمعه ندارد.

امام‌جمعه در جمهوری اسلامی کسی است هم مورد غضب مردم است چراکه می‌گویند:امام‌جمعه بلندگوی دولت و نظام استو همنظام، سخن حق امام‌جمعه را قبول ندارد؛ دراین‌بین تنها امید من خدای بزرگ است.

 

اگر می‌گویید پس چرا از امامت جمعه کنار نمی روم، عرض می‌کنمکنار کشیدن خیلی سهل است، ولی مطمئنم وضع بدتر می‌شود. می‌ترسم در نزد خدای تبارک‌وتعالی هم مواخذه شوم ؛ پس عزیزان؛ این‌گونه نیست که ما مطلع نباشیم.

امروز با احترام از مسئولان نام برده‌ام. در جمعۀ آینده در خصوص برق صحبت می‌کنم؛ اگر برای این مردم کار نکنید در یادآوری‌های روزهای جمعه، هر هفته در خصوص یک رئیس اداره‌ای صحبت خواهم کرد.

اگر از من سؤال می‌کنید مسئولان برای ما احترام قائل نیستند؛ عرض می کنم به همان اندازه ای که برای شما احترام قائل‌اند، برای من احترام قائل‌اند.!!

مسئولان حرف‌ و تذکرات بنده را قبول نمی‌کنند؛ صداقت نیست و من هم خسته شده‌ام؛ استخاره کردم که از امامت جمعه کنار بکشم؛ اما نتیجه این بود که پشت رسول خدا (ص) را خالی نکنم؛ لذا ایستادم؛ ۴۲ سال است امام‌جمعه هستم چه‌کاری برای ما کرده‌اند؟ ۱۰ سال دیگر هم امام‌جمعه باشم چه‌کار می‌کنم؟ اما فعلاً هستم تا ببینیم چه می‌شود؟

به‌هرحال از کسانی که زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم. جناب آقای بالایی؛ مدتی است در شهر ما تشریف دارید، اطلاع دارم مشغول کار و جهد هستید از شما تشکر می‌کنم و درخواست می‌کنم جنب‌وجوشی در جمعی از مدیران این شهر که صادق نیستند و به خدا و مردم و جمهوری اسلامی دروغ می‌گویند ایجاد کنید. بیش از این بی‌توجهی به مردم و نظام روا نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد