در ادامه سفر یک روزه استاندار به پاوه؛

مهندس بازوند: اقدامات طرح ایجاد پارک طبیعی در پاوه را هرچه سریعتر انجام دهید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299722|21:29 - 1400/06/11
نسخه چاپی
مهندس بازوند:  اقدامات طرح ایجاد پارک طبیعی در پاوه را هرچه سریعتر انجام دهید
مهندس بازوند از منبع در حال ساخت سراب هولی و مقدمات طرح احداث پارک جنگلی در جاده بالادست پاوه بازدید به عمل آمد.

به گزارش هزارماسوله ،مهندس بازوند در بازدید از طرح پارک طبیعی گفت: برای اجرای طرح پارک جنگلی در جاده بالادست مشرف به پاوه ،اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام دهید و طرح را به صورت کامل آماده و چهارشنبه هفته آینده، در این خصوص نشستی در استان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: برای ایجاد پارک طبیعی در پاوه، کوههای مشرف بر جاده کمربندی در روبروی این شهر به جهت داشتن منظره ای زیبا مناسب تر است.

 

نماینده مردم اورامانات در مجلس نیز گفت: برای آغاز این طرح نیاز است که بدون تشریفات کاغذی جناب اقای استاندار هم اکنون دستور دهند هماهنگی های لازم برای احداث آن که مدیر کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی حضور دارند، صورت بگیرد.

 

شهردار پاوه نیز در این باره اظهار کرد: کوههای روبروی پاوه، تاکستانهای مردم است که عملا احداث این طرح در این مکان امکان پذیر نیست.

 

آذری افزود: مطالعات اولیه کوه پشت جاده بالا دست قلادزه که مشرف به پاوه است، جهت احداث پارک طبیعی انجام شده است و حدود ۷۲ هکتار از این مکان در طرح اولیه پیش بینی شده است.

 

وی در ادامه سفر یک روزه خود از کارخانه تولید نوشابه در شهرک صنعتی بازدید و از نزدیک مشکلات این کارخانه را که از سال ۱۳۹۲ تعطیل شده است بررسی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد