مقدمات مرحله اول تهیه طرح جامع الحاق روستاها به پاوه فراهم می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299714|17:25 - 1400/06/10
نسخه چاپی
مقدمات مرحله اول تهیه طرح جامع الحاق روستاها به پاوه فراهم می شود
سرپرست شهرداری پاوه نتایج حاصل از جلسه دیروز یکشنبه هفتم شهریورماه در محل دفتر کار مدیر محترم شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص بررسی و حل مشکلات طرح تفصیلی و تهیه طرح جامع را رضایت‌بخش ارزیابی نمود.

به گزارش هزارماسوله ، مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه با بیان این مطلب که در جلسه مذکور مسائل و مشکلات فراروی تصویب طرح تفصیلی و ضرورت تهیه و تصویب طرح جامع برای شهر و روستاهای الحاقی بصورت یکپارچه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: عمده‌ترین موضوعی که باعث تأخیر در نهایی شدن نقشه‌های طرح تفصیلی شده بود، چالشهای حذف  بخشهایی از محدوده‌های مسکونی و ساخت و سازهای وضع موجود به صورت پراکنده در سطح شهر به ویژه محدوده طرحهای تفکیکی سنوات گذشته  بر روی نقشه و اختلاف نظر بین دستگاهها بود، که در این جلسه مقرر شد فعلاً نواحی و قسمتهای دارای سوابق و بلااشکال بر روی نقشه جانمایی تا متعاقبا در مورد سایر نواحی که حدود ۵ درصد از محدوده شهر را شامل میشود در فازهای بعدی تصمیم‌گیری شود.

 

مهندس آذری ادامه داد: برای مشاور طرح تفصیلی نیز مهلتی دو هفته‌ای تعیین شد تا با هماهنگی شهرداری و کارشناسان راه و شهرسازی استان اصلاحات مورد نیاز و ویرایش ترسیمی نقشه‌ها را انجام و نقشه‌های کامل طرح را برای طی مراحل تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان تحویل نماید.

سرپرست شهرداری پاوه با اشاره به اتمام دوره طرح جامع و الحاق روستاهای دوریسان، چورژی، نسمه و سرکران به شهر پاوه و اتمام دوره طرحهای هادی این روستاها و ضرورت تهیه طرح جامع گفت: در این جلسه مقرر شد تا مقدمات مرحله اول تهیه طرح جامع به موازات طی روند تصویب طرح تفصیلی فراهم شود.

 

مهندس آذری افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور هماهنگی بیشتر و تسریع روند تصویب طرح، مقرر است جلسه‌ای در این رابطه روز چهارشنبه هفته جاری در استانداری  در حضور معاونت محترم امور عمرانی استانداری بعنوان رئیس کمیسیون ماده ۵ استان تشکیل شود.

وی در پایان از اهتمام و پیگیریهای دلسوزانه مهندس بالایی سرپرست محترم فرمانداری و همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه در راستای حل و فصل مشکلات این طرحها صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد