ماموستا مبارکشاهی:

امروز مشکلات معیشتی گریبان گیر اقشار مختلف مردم است/ لزوم رسیدگی به مطالبات مردم اورامانات در دولت آقای رئیسی

سرویس: سیاسیکد خبر: 299710|17:10 - 1400/06/07
نسخه چاپی
امروز  مشکلات معیشتی گریبان گیر اقشار مختلف مردم است/ لزوم رسیدگی به مطالبات مردم اورامانات در دولت آقای رئیسی
امام جمعه نودشه اضافه کرد: امروز مشکلات زیادی در کل کشور خصوصا مشکلات معیشتی گریبان گیر اقشار مختلف مردم است که دولت باید کاری انجام دهد که مردم با تغییرات در زندگی همان اعتماد برگردد.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه شهر نودشه در تالار گفتگوی استان کرمانشاه در سخنانی در رابطه با مطالبات مردم استان کرمانشاه از دولت آقای رئیسی اظهار داشت: امیدواریم با حرکت جدیدی که مردم ایران در این وضعیت لازم بود آگاهانه وارد میدان شوند و به شخصیتی رای دادند که مورد اعتماد رهبری بوده و امروز هم نیاز است که به یک وحدت برسیم.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود: علی رغم تبلیغات زیاد دشمن در فضای مجازی در ترغیب به رای ندادن؛ مردم از همه اقشار حضور پیدا کردند و یک وحدت ملی را با رای به آقای رئیسی شکل دادند که خیلی معنا دار است.

وی گفت: این رای پر از انتظاراتی است که مردم در پای صندوق ؛ به نظام و دولتمردان پیام دادند که بار دیگر خواهان مطالباتی هستند که مد نظر مقام معظم رهبری است که مبارزه با فساد و گرانی تغییر در وضعیت زندگی مردم و برگشتن اعتماد به نظام است.

وی ادامه داد: یکی از آسیب هایی که امروز در کشور ما ایجاد شده است بی اعتمادی است که متاسفانه در دولت های گذشته به گونه ای اقدام شده است که بی اعتمادی را در بین مردم ایجاد کرده است؛در حالی که باید کاری شود که آرای ۹۸ درصدی اوایل انقلاب به نظام برگردد .

امام جمعه نودشه اضافه کرد: امروز مشکلات زیادی در کل کشور خصوصا مشکلات معیشتی گریبان گیر اقشار مختلف مردم است که دولت باید کاری انجام دهد که مردم با تغییرات در زندگی همان اعتماد برگردد.

ماموستا مبارکشاهی گفت: دولت باید به اقشار کارکنان خود که امروز اقشار ضعیف جامعه هستند رسیدگی کند چرا که اگر یک نیروی کارمند دولت در وضعیت معیشتی خوبی نباشد احتمال هر گونه اتفاقی نصیب مملکت خواهد شد.

وی افزود: فقر یکی از آسیب ها در جامعه است که باید دولت جدید به این موضوع بیشتر توجه نماید که افراد سودجو باعث انحراف کارکنان دولت بدلیل فقر نباشند همچنان که در قوه قضاییه اقای رئیسی کارهای بسیار مهمی را انجام دادند .

امام جمعه شهر نودشه گفت: مطالبات اصلی مردم استان به عنوان استان جنگ زده در دوران ۸ سال دفاع مقدس بخصوص منطقه اورامانات و شهرستان پاوه که مشکلات زیادی را متحمل شده اند این است که عدالت به عنوان شعار اصلی آقای رئیسی به خوبی انجام شود و استان کرمانشاه هم در اولویت قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: دین ما توصیه کرده است که مدیران ما یوسف وار حرکت کرده؛ هم امانت دار و با تدبیر و آینده نگر باشند  .

وی با اشاره به بیاناتی از  حضرت علی(ع) گفت: در خصوص مسئولین بخصوص در دولت اقای رئیسی باید به دور از رابطه گری و در حوزه مسئولیت علم و توان و تجربه داشته باشند و اهل تدبیر باشند ؛ما اکنون مسئولین را در شهرستان ها داریم که تحمل شنیدن حرفاهای مردم را ندارند .

وی در پایان گفت: امید واریم ان شاالله مسئولین ما با ساده زیستی و با بصیرت و اهل مشورت بتوانیم در دولت جدید که همه امیدهای مردم ایران به این دولت است بار دیگر اعتماد به نظام و انقلاب برگردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد