افتتاح پروژه‌های شهرداری پاوه به مناسبت هفته دولت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299706|23:07 - 1400/06/02
نسخه چاپی
افتتاح پروژه‌های شهرداری پاوه به مناسبت هفته دولت
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با اولین روز از هفته دولت، پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه به ارزش ریالی تقریبی 15 میلیارد و 900 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش هزارماسوله ،؛ در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که به دلیل شرایط قرمز شهر از نظر شیوع کرونا به صورت محدود و با حضور معاونین محترم برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری، بخشدار محترم مرکزی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دهیار و اعضای شورای اسلامی سابق چورژی در خیابان جانبازان محله چورژی برگزار شد، مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر به ارائه توضیحاتی در مورد پروژه‌های قابل افتتاح پرداخت.

مهندس آذری اولین پروژه قابل افتتاح را آسفالت خیابان جانبازان به مساحت 4550 متر مربع و ارزش ریالی تقریبی 5 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان و افزود: امور مقدماتی و زیرسازی آن توسط دهیار و اعضای شورای اسلامی چورژی قبل از الحاق انجام شده بود که جای تقدیر دارد؛ اما بعد از الحاق به دلیل گرد و خاک معبر که موجب آزار و اذیت اهالی می‌شد آسفالت آن در اولویت امورات عمرانی شهرداری قرار گرفت و امسال به محض آغاز به کار کارخانه آسفالت شهرداری انجام شد و هر چند که ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم اما موجبات رضایت ساکنان کوچه و اهالی محله چورژی را فراهم نمود و این رضایت مردم بزرگ‌ترین پاداش و هدیه مردم به ما است؛ چرا که رضایت خداوند متعال در گرو رضایت خلق خداست.

سرپرست شهرداری دومین پروژه قابل افتتاح را زیرسازی و آسفالت کوچه هورامان 3 واقع در شهرک ظفر به مساحت 3150 متر مربع و ارزش ریالی تقریبی 4 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان کرد.

مهندس آذری گفت سایر پروژه‌های قابل افتتاح شامل 17 مورد پله‌بندی کوچه به صورت مشارکتی، 8 مورد موزائیک‌فرش پیاده‌رو به صورت مشارکتی، 4 مورد احداث دیوار حائل به صورت مشارکتی و به ارزش تقریبی 5 میلیارد و 600 میلون ریال است.

وی در ادامه به توضیح پروژه‌های در حال اجرای شهرداری پرداخت و گفت: این شهرداری در حال حاضر علاوه بر انجام پله‌بندی و آسفالت به صورت مشارکتی در نقاط مختلف شهر از جمله محلات الحاقی، در حال انجام فاز دوم جدولگذاری و همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان شهدای 26 مرداد با پیشرفت فیزیکی 90 درصد، جدولگذاری خیابان مرکزی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، سرویسهای بهداشتی عمومی پارک خانواده (باغ شهرداری) با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و زیرسازی و آسفالت ورودی و خروجی جاده بالادست است که انشاءالله ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

سرپرست شهرداری پاوه در پایان از روکش آسفالت خیابان امام محمد غزالی و جدولگذاری و همسان‌سازی پیاده‌رو سمت چپ آن نیز به عنوان دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری نام برد.

در ادامه مراسم افتتاحیه آقای عبداله‌زاده معاون محترم برنامه‌ریزی فرمانداری ضمن تبریک هفته دولت، به ارائه توضیحاتی در خصوص زحمات مرحوم آقای خوشرو رئیس سابق شرکت توزیع برق شهرستان در خصوص جابجایی تیرهای برق خیابان جانبازان چورژی جهت زیرسازی معبر قبل از الحاق پرداخت و یاد ایشان را گرامی داشت و در ادامه عنوان نمود: پروژه‌های افتتاح شده توسط شهرداری با وجود کمبود نقدینگی جای تقدیر بسیار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد