سرهنگ دوستی:

بسیاری از معضلات اجتماعی در سایه امر به معروف و نهی از منکر حل می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299698|12:53 - 1400/05/26
نسخه چاپی
بسیاری از معضلات اجتماعی در سایه امر به معروف و نهی از منکر حل می شود
فرمانده سپاه ناحیه پاوه بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: بسیاری از معضلات اجتماعی در سایه امر به معروف و نهی از منکر حل می شود.

به گزارش هزارماسوله ،فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با هفته امربه معروف و نهی از منکر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه از فروعات دین مبین اسلام است و اگر ما بخواهيم در سايه اسلام زندگي كنيم بايد در نظام اسلامي امر به معروف و نهي از منكر به صورت شفاف صورت بگيرد.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: همانطور که شروع انقلاب هم با امر به معروف و نهی از منکر بود بقای انقلاب هم با امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی گفت: حركت امام در سايه فرمان امر به معروف و نهي از منكر، خداوند منان بوده چرا كه بزرگترين منكر حكومت طاغوت است و امام راحل كارش را با مبارزه با طاغوت زمان آغاز كرد.

 

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر همانند بسیاری از فریضه های دیگر، یادگرفتنی است و بسیاری از معضلات اجتماعی در سایه امر به معروف و نهی از منکر حل می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به دیدگاه امام علی(ع) به این دو فریضه گفت: آن حضرت امر به معروف و نهی از منکر را عنایت دین، قوام شریعت و با فضیلت‌ترین اعمال بندگان خدا توصیف می‌نماید و از دیدگاه آن حضرت این دو فریضه برکات فراوانی در جامعه اسلامی به دنبال دارد.

 

سرهنگ دوستی در پایان با اشاره به برنامه و اقدامات این فریضه در شهرستان گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری نشست های روشنگری و جلسات امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری تذکر لسانی و گشت ها در راستای ترویج این دو فریضه،تجلیل از بانوان محجبه و ادارات و ورزشکار شهرستان و معلمین، برگزاری مسابقات مجازی در رسانه ها، برگزاری محافل قرآنی و حلقات صالحین، حضور در نماز جمعه، و ... از برنامه ها و اقدامات این دو فریضه در سطح شهرستان است که در طول سال انجام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد