فرماندار جوانرود:

۸۶ شعب ثابت و سیار اخذ رای برای شهرستان جوانرود در نظر گرفته شده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 299583|18:38 - 1400/03/25
نسخه چاپی
۸۶ شعب ثابت و سیار اخذ رای برای شهرستان جوانرود در نظر گرفته شده است
فرماندار شهرستان جوانرود گفت: با توجه به شرایط کرونایی تعداد شعبه های اخذ رای نسبت به انتخابات سالهای گذشته اضافه شد و هم اکنون در مجموع ۸۶ شعب ثابت و سایر اخذ رای برای شهرستان جوانرود آماده است.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان جوانرود در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی تعداد شعبه های اخذ رای نسبت به انتخابات سالهای گذشته اضافه شد و هم اکنون در مجموع ۸۶ شعب ثابت و سایر اخذ رای برای شهرستان جوانرود آماده است.

رستگار یوسفی افزود: انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان جوانرود در دو شهر و ۵۶ روستا برگزار می شود که ۵۰ شعبه ثابت شهری در شهر جوانرود؛ یک شعبه در شهر شروینه ؛ یک شعبه سیار شهری؛ ۶ شعبه ثابت روستایی و ۲۸ شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای جمع آوری آرا ۱۹۴ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: پس از طی مراحل احراز صلاحیت و انصراف تعدادی از کاندیداها؛ هم اکنون تعداد نامزدهای این دوره از انتخابات شورای شهر برای شهر جوانرود ۳۹ کاندید و برای شهر شروینه ۱۷ کاندید می باشد که پس از برگزاری انتخابات ۷ نفر از نامزدها به عنوان شورای شهر جوانرود و ۵ نفر نیز به عنوان شورای شهر شروینه انتخاب می شوند.

یوسفی اضافه کرد: در ۵۶ روستا انتخابات شورای روستایی برگزار می شود که پس از برگزاری انتخابات؛ شورای دو روستای ما ۵ نفره خواهد بود و بقیه روستاها سه نفر می باشند و در مجموع در دو بخش شهرستان ۲۷۸ نامزد انتخابات این دوره از شورای روستا اعلام آمادگی کرده اند.

وی در پایان گفت: جمعیت شهرستان جوانرود برابر سرشماری ۷۶ هزار نفر می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد