دادستان پاوه:

کاندیداها؛ برنامه هایشان را از طریق شبکه های مجازی ارائه دهند/تمامی جبهه استکبار در پی مایوس نمودن مردم ایران هستند

سرویس: سیاسیکد خبر: 299576|22:55 - 1400/03/19
نسخه چاپی
کاندیداها؛ برنامه هایشان را از طریق شبکه های مجازی ارائه دهند/تمامی جبهه استکبار در پی مایوس نمودن مردم ایران هستند
دادستان پاوه گفت: کاندیداها برنامه هایشان را از طریق شبکه های مجازی و فناوری الکترونیکی به مردم ارائه دهند .

به گزارش هزارماسوله ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در جلسه ی توجیهی کاندیدهای شوراهای شهری پاوه و شهرهای تابعه با بیان اینکه منتخبین شوراهای شهر و روستا مسئولیتی خطیر بر عهده دارند ؛و شوراها باید تابع قوانین و مقررات مربوطه بوده بر اساس آن عمل نمایند . اظهار داشت:  تمامی جبهه ی استکبار در پی مایوس نمودن مردم ایران و سوق دادن آنها به عدم شرکت در انتخابات بسیج شده است ؛ کسی که خود را به محک رای مردم می سپارد فردی است با جسارت زیاد؛ اعضای منتخب شوراهای شهر و روستا باید به آراء مردم بعنوان امانتی بزرگ نگاه کنند . 

نوید صحرائی  افزود: تعدادی از اعضای شوراهای قبلی به دلیل عدم موفقیت و عدم اجرای قوانین موفق عمل نکرده و عاقبت به خیر نشده اند و گاهاً به دلیل این عملکرد منفی به آنها پشت نموده اند .

وی گفت: در تبلیغات خود در این هفت روز رسمی تبلیغات از ارائه ی موارد غیر اخلاقی و غیر منصفانه خودداری و پرهیز نمایید .

وی ادامه داد: برنامه هایتان را از طریق شبکه های مجازی و فناوری الکترونیکی به مردم ارائه دهید .

وی افزود: مردم به چنان فهمی رسیده اند که امروز برنامه ی کاندیدها را توجه نمایند و فردا عملگرایی و اجرای آن برنامه را مطالبه نمایند .

صحرایی اضافه کرد: منتخبین در فرجه ی زمانی انتخاب تا آغاز رسمی فعالیت شوراها در تابستان قوانین و مقررات مربوط به شوراهای شهر و روستا را مطالعه نمایند .

وی گفت: لازم است اعضای منتخب شوراهای شهر و روستا تمامی عملکردهای خود را تمامی رفتارهای حقوقی خود را و تمامی صحبتهای رسمی خود را بر مدار قوانین موضوعه قرار دهند

وی در پایان گفت: بر اساس مواد 33 و 34  قانون انتخابات یک شعبه ویژه و یک قاضی ویژه برای جرایم انتخاباتی در شهرستان تعیین شده است .

وی افزود: قانون گذار 17 جرم انتخاباتی را تعیین نموده که کاندیداها باید به آنها توجه ویژه داشته باشند—

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد