غیرقانونی بودن نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299571|22:25 - 1400/03/19
نسخه چاپی
غیرقانونی بودن نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی
شهردار پاوه گفت: نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی و بر روی دیوارها و مبلمان شهری، تابلوها، درختان و ... غیرقانونی بوده و ممنوع است.

به گزارش هزارماسوله ،مهندس دانا آذری شهردار پاوه ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما گفت: رعایت قانون و مقررات، بهترین تبلیغ برای کاندیداها در انتخابات مختلف مخصوصا ریاست جمهوری که خود مجری قانون و شورای اسلامی که اعضای آن خود به نحوی قانون‌گذار هستند خواهد بود؛ لذا انتظار می‌رود که کاندیداهای محترم و ستادهای تبلیغاتی آنها قانون را رعایت نموده و صرفا در نقاط تعیین شده توسط شهرداری که از نقاط پرتردد شهر هستند و با نصب گونی مشخص خواهند شد اقلام تبلیغاتی خود را نصب نمایند.

 

شهردار پاوه افزود: در نقاط تعیین شده فضای کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به استفاده از اماکن و اموال عمومی و دولتی برای تبلیغات نیست؛ چرا که علاوه بر غیرقانونی بودن این امر و ایجاد آلودگی بصری و زشت نمودن منظر شهری، امحای آنها هزینه‌های زیادی را به شهرداری تحمیل خواهد نمود که این هزینه می‌تواند برای توسعه خدمات شهری صرف شود.

 

مهندس آذری تصریح نمود: کاندیداهای محترم علاوه بر مکان‌های تعیین شده توسط شهرداری و استفاده از استندهای کانون تبلیغاتی هنرآفرینان، می‌توانند با هماهنگی واحد خدمات شهری شهرداری در نقاطی که برای شهروندان علی‌الخصوص عابرین پیاده و سواره و نیز اصناف محترم ایجاد مزاحمت نداشته باشد اقدام به نصب داربست نمایند.

 

شهردار پاوه در ادامه گفت: از نامزدهای محترم انتخابات تقاضا می‌شود که بیشترین حجم تبلیغات خود را به سوی فضای مجازی سوق دهند که با این کار کمک بزرگی به نیروهای خدماتی شهرداری خواهند نمود.

 

مهندس آذری در پایان عنوان نمود: آرزو داریم انشاءالله شاهد انتخاباتی پرشور در محیطی سالم و رقابتی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد