فرماندارپاوه:

آب منطقه ای،آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی در رفع تنش آبی باید اهتمام جدی داشته باشند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299568|13:17 - 1400/03/17
نسخه چاپی
آب منطقه ای،آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی در رفع تنش آبی باید اهتمام جدی داشته باشند
به منظور بررسی و ارائه راهکار در رفع تنش های آبی، ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه جلسه فوق‌العاده و اضطراری برگزار کرد .

به گزارش هزارماسوله ،در این جلسه فرماندار پاوه گفت ادارات کل آب منطقه ای، امور آب،آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی باید با برنامه های مدون و عملیاتی در رفع مشکلات و مدیریت منابع آب کشاورزی و تامین آب شرب سالم برای مردم اهتمام جدی داشته باشند .

 

ایده پور بر لزوم اتخاذ تدابیر هوشمندانه برای کاهش تنش آبی در شهرستان تاکید کرد و گفت دستگاههای مرتبط در زمان بحران نباید به شرح وظایف خود نگاه کنند ،بلکه باید با اتخاذ تصمیمات جهادی مشکلات را مرتفع کنند .

 

فرماندار پاوه به تمامی دستگاههای اجرایی تاکید کرد در زمان بحران ملزم هستند با تمام توان و امکانات در خدمت استاد مدیریت بحران باشند .

 

ایده پور ساخت و سازه های غیر مجاز و بی رویه را در کنار کاهش نزولات آسمانی از عوامل تنش آبی در شهرستان به ویژه شهر پاوه و روستاهای الحاقی به شهر دانست .

 

در این جلسه اقدامات ادارات مرتبط با آب شرب و کشاورزی بررسی و بخشداران هم گزارشی از تنش آبی در بخشها را ارائه دادند .

 

در پایان مقرر گردید به وسیله تانکرهای آب رسانی، آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان  با قید فوریت انجام و انتقال آب هانی کوان به مدار شهر پاوه ،حفر چاه شهر بانه وره ،طرح خط انتقال چاه بنده ونسمه  به مجتمع چورژی و طرح خط انتقال آب چشمه بل از نودشه به شهر نوسود و روستاهای شرکان،نروی،وزلی و نیسانه نیز با جدیت توسط امور آب وفاضلاب پیگیری شود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد