فرماندار پاوه:

آتش سوزی در منطقه حفاظت شده مرخیل مهار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299535|16:11 - 1400/03/04
نسخه چاپی
آتش سوزی در منطقه حفاظت شده مرخیل مهار شد
ایده پور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه در محل آتش سوزی منطقه ی حفاظت شده ی بوزین و مرخیل : خوشبختانه آتش منطقه ی حفاظت شده بوزین و مرخیل ساعت نه و سی دقیقه صبح امروز مهار گردید.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه به خبرنگار ما گفت: از نیروهای خدوم یگان حفاظت منابع طبیعی ، نیروهای زحمتکش یگان حفاظت محیط زیست ، نیروهای خستگی ناپذیر هلال احمر و هم چنین تعدادی از نیروهای مردمی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به دلیل تلاش 24 ساعته ی گذشته برای مهار آتش منطقه ی حفاظت شده ی مرخیل سپاسگزاری می نمایم .

ایده پور افزود: مدیریت واحد و همکاری بلافاصله ی نیروها و اعضای ستاد مدیریت بحران دلیلی شد بر اینکه مهار آتش که  دارای چندین کانون بود با سرعت بیشتری انجام پذیرد .

وی گفت: به دلیل وزش باد در منطقه ی مذکور چند دسته از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست و هلال احمر مستقر شده اند تا در صورت بروز آتش سوزیهای موردی بلافاصله وارد عمل شده اقدام به اطفای حریق نمایند .

وی ادامه داد: کارشناسان  برآورد خسارات وارده در محل حضور داشته بزودی نتایج کارشناسی آتنها از برآورد خسارات وارده به اطلاع عموم خواهد رسید .

فرماندار پاوه گفت: امکان آتش سوزی به دلیل رعد و برق های 24 ساعت پیش بالاست اما ستاد مدیریت بحران در حال تحقیق بیشتر در این خصوص و سایر احتمالات می باشد .

وی در پایان گفت: همچنان از همه می خواهیم چنانچه در عرصه های منابع طبیعی به هر دلیلی آتشی روشن می نمایند پس از استفاده حتماً از خاموش شدن کامل آن مطمئن شوند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد