فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه:

امیدواریم، امروز تا قبل از ظهر آتش سوزی های پاوه مهار و خاموش شود/ مردم دیار پاوه و اورامانات برای حفاظت از منابع ملی از جان مایه می گذارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299533|16:00 - 1400/03/04
نسخه چاپی
امیدواریم، امروز تا قبل از ظهر آتش سوزی های پاوه مهار و خاموش شود/ مردم دیار پاوه و اورامانات  برای حفاظت از منابع ملی از جان مایه می گذارند
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه با حضور مدیران کل بحران ،منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست ،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران و مدیران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پاوه به منظور ارائه راهکارهای لازم برای مهار آتش در منطقه بله بزان و شرکان و نودشه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،ایده پور افزود : در دیار پاوه اورامانات جنگل و مرتع نقش حائز اهمیتی در زندگی و معیشت  مردم دارد و مردم  برای حفاظت از این منابع از جان مایه میگذارند .

 

فرماندار پاوه به مقایسه آتش سوزی امسال نسبت به سال گذشته پرداخت و گفت مهمترین تمایز آن این است که امسال آتش سوزی در بالاترین نقطه ارتفاعات منطقه است و به دلیل صعبور العبور  و خشن بودن توپوگرافی منطقه مهار آتش را برای نیروهای اطفائ حریق سخت کرده است .

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه افزود تمامی دستگاههای استانی و شهرستانی برای مهار آتش سوزی ارتفاعات نودشه ،شرکان و بله بزان بسیج شده و فردا در قالب تیم های مختلف عملیاتی و پشتیبانی عازم منطقه آتش سوزی خواهند شد .

 

فرماندار پاوه از اصحاب رسانه و مدیران سایتهای محلی شهرستان خواست که در این وضعیت در کنار مسولان بوده و تمامی اخبار را از ستاد مدیریت بحران دریافت و منتشر نمایند .

 

ایده پور اظهار امیدواری کرد فردا تا قبل از ظهر آتش مهار و خاموش شود .

 

در این جلسه مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ، مدیران کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، فرماندهان نظامی و بخشداران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد