پیام رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود به مناسبت عید سعید فطر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299496|09:25 - 1400/02/23
نسخه چاپی
پیام رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود به مناسبت عید سعید فطر
رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس آموزش و پرورش نوسود با صدور پیامی عید سعید فطر به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت          صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

 

رمضان ماه خیر و برکت،ماه دلدادگی و عبودیت،ماه ضیافت الهی ، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس شگفته می شوند و رایحه دل انگیز گلهای باغ محمدی در عیدی به پاکی و گوارای زمزم به مشام می رسد.

 

آری عید سعید فطر فرا رسید و مؤمنان روزه دار پاداش یک ماه عبودیت و بندگی را با زدودن زنگارها از روح و جان و راندن شیطان نفس دریافت  می کنند ؛ گویی که انسان از نو متولد می شود.

 

خوش به حال کسانی که خالصانه و عاشقانه پا در وادی عشق و دلدادگی نهادند و با استقبال از ضیافت الهی وجود خویش را از زمزمه های دعا و نوای دلنشین قرآن صفا بخشیدند و با درک واقعی لیالی پرفیض قدر که بهتر از هزار ماه است، راه قرب الهی را در پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید دلدادگی می روند.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین روزه دار، این عید مبارک و فرخنده را به همه فرهنگیان محترم و فرهیخته  ، پیشکسوتان گرانقدر بازنشسته وخانواده های محترم آنان ، دانش آموزان عزیز و والدین مکرم و گرامی آنان مردم فهیم شهرستان ومنطقه  و همچنین تمامی مسئولین گرانقدر شهرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که این عید خجسته سرآغازی برای تحول عمیق در زندگی و بازگشت به فطرت پاک و واقعی خویش با عمل به دستورات دین انسان ساز  و رهایی بخش اسلام باشد.

نجیب ویسی

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد