پیام مشترک فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299451|18:47 - 1400/02/08
نسخه چاپی
پیام مشترک فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی پیام مشترکی صادر کردند که در پی خواهد آمد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی پیام مشترکی صادر کردند که در پی خواهد آمد.

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و مصادف شدن این ایام با ماه مبارک رمضان، را گرامی می داریم.

 

این هفته ، فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان و بزرگان نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت پایه‌های انقلاب است و در واقع این هفته فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل به عمل اید.

 

اهمیت ساخت و تربیت سرمایه انسانی در سپاه پاسداران در دهه پنجم و گام دوم انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند تمام اندیشه‌ها، تجربیات ارزشمند تعلیمی و تربیتی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای تحول اثربخش نظام تعلیم و تربیت، متناسب با شرایط و اقتضائات کنونی، شناسایی و به‌کارگیری شود.

 

12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز معلم و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است و فلسفه نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه را ناشی از پیوند عمیق پاسداران انقلاب اسلامی با افکار و شخصیت نافذ و جریان ساز آن فیلسوف بزرگ و اندیشمند فرزانه است.

 

بی تردید بالندگی و سلحشوری مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های پُر خطر مأموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی چون استاد مطهری(ره) است که تربیت یافته واقعی مکتب ولایت فقیه و خمینی کبیر (ره) محسوب می شود.

 

، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  وبسیج و هفته معلم خدمت همه مربیان و معلمین و بسیحیان،  توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

فرماندهی ونمایندگی سپاه ناحیه پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد