علیزاده:

آئین مردمان این دیار مهربانی است /جمع آوری بیش از ۸۷ میلیون تومان در جشن گلریزان پاوه و اورامانات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299442|13:04 - 1400/02/07
نسخه چاپی
آئین مردمان این دیار مهربانی است /جمع آوری بیش از ۸۷ میلیون تومان در جشن گلریزان پاوه و اورامانات
مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات گفت: تا به این لحظه بیش از ۸۷ میلیون تومان در جشن گلریزان پاوه و اورامانات جمع اوری شده است.

به گزارش هزارماسوله ،مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات در گفتگویی با خبرنگار ما اعلام کرد : پس از فراخوان جشن گلریزان امسال که بصورت غیرحضوری در جریان است بیش از ۸۷ میلیون تومان پول به همت نیکوکاران جمع آوری شده است.

 

جلیل علیزاده افزود؛ این جشن گلریزان که برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند برگزار می شود به همت خیرین بزرگوار در هفته اول آن کمکهای شاخصی جمع آوری شد.

 

وی با اشاره به تعدادی از مبالغ جمع آوری شده  گفت ؛ خانم دکتر رضوان حیدری از کرمانشاه مبلغ اهدایی ۱۸میلیون پانصد هزار تومان دوخیر جو ان پاوه ای که نخواستند نامی از آنها برده شود مبلغ ۳۰میلیون تومان یکی از آنها ۲۰ میلیون و یکی دیگر ۱۰ میلیون کمک کردند.

 

علیزاده ادامه داد: سرکارخانم مهناز حسینی و خانواده محترم ایشان ۱۰ میلیون تومان ، آقای نوری نادری ۵ میلیون تومان ، آقای فرشاد امینی ۸ میلیون تومان، سرکار خانم شهین مستوفی ۱ میلیون تومان به انجمن کمک کردند.

 

مدیرعامل انجمن زندان همچنین گفت ؛ در کنار این مبالغ که به شاخص ترین های آنها اشاره شد ۵۰ سبد غذایی به ارزش ریالی ۱۵ میلیون تومان با پیگیری آقای ایوب علیزاده برای انجمن جذب شد.

 

خیرین بزرگوار می توانند جهت شرکت در جشن گلریزان مبالغ خود را به شماره حسابهای زیر واریز کنند تا شاید کمک های خیر آنها بتواند باعث رهایی یک زندانی جرائم غیرعمد شود.

شماره کارت انجمن ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۵۵۸۷
شماره حساب انجمن ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد