به مناسبت هفتەی سلامت انجام شد

تقدیر و تشکر مسئولین آموزش و پرورش از حافظان سلامت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299434|16:45 - 1400/02/05
نسخه چاپی
تقدیر و تشکر مسئولین آموزش و پرورش از حافظان سلامت
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه به همراه تعدادی از مسئولین اداری به مناسبت هفته ی سلامت با اهدای گل و لوح تقدیر از کادر درمان بیمارستان قدس پاوه قدردانی کردند.

به گزارشهزار ماسوله، در این دیدار که در محوطه ی بیمارستان قدس انجام شد ،فتاحی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یک سال گذشته ی کادر درمان ، آنان را با رزمندگان دفاع مقدس مقایسه کرد و گفت: در این شرایط این کادر درمان هستند که جانانه و شجاعانه در برابر دشمنی خطرناک و بی رحم دست خالی مبارزه میکنند و تاریخ شجاعت و ایثار آنان را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش افزود وظیفه ی آحاد جامعه است با رعایت پروتکل های بهداشتی باری هرچند اندک از دوش این عزیزان بردارد و هر کس به اندازه ی وظیفه ی خود به برون رفت از این بحران گام بردارد.

 

ایشان در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران، با گرامی خواندن یاد شهدای سلامت به ایشان ادای احترام کردند.

 

سپس آقایان حشمت کریمی رئیس مرکز بهداشت ،دکتر حارث رضایی  و کیوان رشیدی رئیس و مدیر داخلی بیمارستان قدس پاوه هم ضمن تبریک هفته ی سلامت  اقدام آموزش و پرورش را ارزشمند خواندند و  از اقشار جامعه خواستند با رعایت پروتکل های بهداشتی یاور کادر درمان باشند.

 

آنها همچنین ضمن آرزوی سلامتی برای جامعه ی فرهنگیان پاوه  از تمامی آنان جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی و فعالیتهای آموزشی مجازی به دانش آموزان قدردانی کردند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد