ویسی خبر داد:

تامین کمک هزینه درمان دانش آموز مبتلا به تالاسمی در روستای بیدرواز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299432|18:20 - 1400/02/04
نسخه چاپی
تامین کمک هزینه درمان  دانش آموز مبتلا به تالاسمی در روستای بیدرواز
رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود از جمع آوری بیش از 25 میلیون تومان کمک هزینه درمان برای دانش آموزمدرسه شهدای بیدرواز خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: درپی فراخوانی برای تامین کمک هزینه درمان  دانش آموز کم بضاعت روستای بیدرواز که مبتلا به تالاسمی از نوع ماژور می باشد  به یمن برکت ماه مبارک رمضان و همراهی نیکوکاران  وصندوق خیریه امام شافعی(رض)  نوسود مبلغی بالغ بر25 میلیون تومان جمع آوری شد.

 

ویسی افزود ؛خداوند را شاکریم که توفیق ، رفیق راهمان شد تا همه با هم ، خوشحالی این خانواده  نیازمند و دانش آموزکم بضاعت را فراهم کنیم که این خود ان شاء الله خشنودی خدا را به همراه خواهد داشت که قطعا این خشنودی موجب خوشبختی و نیک بختی شما و خانواده محترمتان را به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود؛ مبلغ جمع آوری شده با دعوت از والدین ایشان  در محل دفتر رئیس اداره به ایشان تحویل داده شد.

 

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن التماس دعا در این ماه مبارک رمضان گفت ؛ اینجانب وظیفه خود می دانم که از صمیم قلب از تمامی عزیزان به ویژه جامعه محترم فرهنگیان آموزش وپرورش منطقه نوسود ،هیئت مدیره محترم موسسه امام شافعی (رض) شهر نوسود در راستای جمع آوری این کمک های خیریه تشکر و قدردانی نمایم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد