فرماندار پاوه در جلسه ی معارفه ی معاون سیاسی، امنیتی

فرمانداری پاوه یکی از حساسترین فرمانداریهای کشور است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299414|16:49 - 1400/01/29
نسخه چاپی
فرمانداری پاوه یکی از حساسترین فرمانداریهای کشور است
فرماندار پاوه در جلسه ی معارفه ی معاون سیاسی، امنیتی ، اجتماعی فرمانداری با حضور معاونین ، بخشدار مرکزی و سایر کارمندان فرمانداری : فرمانداری پاوه یکی از حساسترین فرمانداریهای کشور است / کسی که در فرمانداری یا بخشداری بازنشسته میشود دایره المعارفی از کشورداری در ایران اسلامی است .

به گزارشهزار ماسوله،فرماندار پاوه در جلسه ی معارفه ی معاون سیاسی، امنیتی ، اجتماعی فرمانداری با حضور معاونین ، بخشدار مرکزی و سایر کارمندان فرمانداری در سخنانی اظهار داشت: آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور یکی از سیاست های خوبی را که در وزارت کشور به موقع اجرا گذاشتند این بود که مدیران وزارت متبوع خود را از بخشداران تا معاون وزیر از مجموعه ی وزارت کشور انتخاب نمودند .

 

ایده پور افزود: در قرآن و فقه اسلامی رسیدن به دوران چهل سالگی رسیدن به بلوغ سیاسی – اجتماعی است وزارت کشور هم اکنون به آن بلوغ  مورد نیاز دست یافته و می تواند از مجموعه ی کارمندان خود به نحو احسن استفاده نماید و مناصب مختلف وزارت از آنها استفاده کند .

 

وی گفت: ما می توانیم برای مناصب مختلف در شهرستان از مجموعه ی خود استفاده نماییم و بسیار تلاش هم نمودم برای معاون سیاسی از این مجموعه استفاده نمایم اما متاسفانه موفق به این کار نشدم.

 

وی ادامه داد: بارها به برخی از همکاران به ویژه آقای شیرزاد شاهمرادی و آقای عزیز اژغ که افرادی با تجربه و متخصص در کار خود هستند و علاوه بر اینها دارای حجب و حیا و متانت هستند در خواست تصدی پست های مربوط به فرمانداری را نموده ام که این عزیزان با همان کرامتی که داشته اند نپذیرفته اند و دیگران را معرفی نموده اند اینجانب در طول دوران خدمت خود چنین سلامتی را در مجموعه ی اداری ندیده ام .

 

وی با بیان اینکه شهرستان پاوه یکی از معدود شهرستانهایی است که بصورت مستمر سلامت در انتخاباتها را تجربه نموده است گفت: تمامی کارمندان فرمانداری ها و بخشداریها افرادی همه چیز دان و چند پیشه هستند و این یکی از مهمترین ماموریتهای ذاتی کارمندان فرمانداریهای می باشد .

 

وی اضافه کرد: دستگاههای اجرایی به ویژه دستکاههای زیر مجموعه ی وزارت کشور فرمانداریها ، بخشداریها و شهرداری ها کارخانه های مدیر پروری هستند و مهمترین پست سازمانی در ایران بخشداری است .

 

ایده پور افزود: بخشداران نمایندگان عالی دولت و نظام در بطن مردم  در دورترین نقاط کشور هستند و عملکرد مناسب آنها اعتماد سازی را از دورترین تا نزدیکترین نقاط منتج می شود.و احکام آغاز به کار بخشداران توسط وزیر محترم کشور امضاء می شود .

 

فرماندار پاوه گفت: فرمانداریها ماموریت تمام  وظایف دولت را در شهرستانهای خود به دوش دارند از کمبود آب و خشکسالی تا موضوعات تورم و تنظیم بازار ومسایل امنیتی – سیاسیو اجتماعی و و کشاورزی و مرز و ....
بیش از 107 کمیسیون و شورا واز این قبیل در فرمانداریها فعال هستند تا امورات را در شهرستان بررسی و عملیاتی نمایند

 

وی افزود: در فرمانداریها بواسطه ی تجربه و تخصص کارمندان در همه ی حوزه ها  همه ی همکاران صاحب نظر هستند و باید از تجربیات آنها کمال استفاده را برد .

 

ایده پور در پایان اظهار کرد: آقای شیخی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دارای تجربه ی علمی است و امیدواریم در پست جدید موفق باشند .از آقای عبداله زاده  که در این مدت قبول زحمت نمودند و امورات مربوط به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی را نیز انجام دادند قدردانی می نمایم و همچنین از زحمات آقای صادقی معاون قبلی سیاسی – امنیتی و اجتماعی نیز قدردانی می نمایم .

 

وی افزود: تجربه ی کافی در این شهرستان قدیمی موجود است این شهرستان دارای یکی از بهترین و قوی ترین کادرها در حوزه ی سیاسی ، امنیتی ، قضایی و انتظامی می باشد که امیدواریم با حضور آقای شیخی در حوزه ی سیاسی ، امیتی و اجتماعی شاهد تحولات خوبی در شهرستان باشیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد