رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود خبر داد:

جمع آوری بیش از ۵۷ میلوین تومان جهت کمک هزینه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299408|01:58 - 1400/01/27
نسخه چاپی
جمع آوری بیش از ۵۷ میلوین تومان جهت کمک هزینه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت نوسود
به یمن حلول ماه مبارک رمضان ودر پی فراخوان رئیس اداره آموزش و پرورش در تامین کمک هزینه ی خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت سطح منطقه نوسود مبلغ 575/000/000ریال در صندوق خیریه امام شافعی ( رض ) شهر نوسود جمع آوری گرید.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره آموش و پرورش منطقه نوسود در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: به پاس الطاف الله (جل جلاله) و همت و مشارکت خیّرین بزرگوار در پاسخ به فراخوان در تامین کمک هزینه ی  خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت سطح منطقه نوسود ، با لطف و سخاوتمندی خیرین گرانقدر و کلیه ی پرسنل این اداره اعم از : اداری ، مدیران ، معلمان و هیئت مدیره محترم موسسه خیریه امام شافعی ( رض ) شهر نوسود در مدت زمان کوتاهی مبلغ 575/000/000 ریال به حساب بانکی این موسسه واریز شد.

 

نجیب ویسی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد و مشورت با افراد معتمد ، آگاه و دلسوز سطح منطقه و تشکیل جلسه در محل دفتر  ، کل مبلغ جمع آوری شده به صورت کارت هدیه با عنوان کمک هزینه خرید تبلت بین دانش آموزان مدارس شهر نوسود و روستاهای تابعه به صورت عادلانه توزیع گردید.

 

وی گفت: خداوند را شاکریم که توفیق ، رفیق راهمان شد تا همه با هم ، خوشحالی خانواده های نیازمند و دانش آموزان کم بضاعت را فراهم کنیم که این خود ان شاء الله خشنودی خدا را به همراه خواهد داشت که قطعا این خشنودی موجب خوشبختی و نیک بختی خیرین و خانواده محترمتان را به همراه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: خداوندا رحمت بی کرانت را بر مردم خیّر این دیار بباران و بر اموالشان برکت عنایت فرما و مشمول حدیث پیامبر اکرم ﷺ باشند که فرموده اند : "صدقه هیچ مالی را کم نکرده ..." تا بار دیگر با یاری و همراهی این خیّرین بزرگوار هیچ یک از فرزندان این سرزمین با نگرانی و غم ، سنگینی بار هزینه های زندگی را نچشند.

 

ویسی در پایان گفت: اینجانب وظیفه خود می دانم که از صمیم قلب از تمامی این عزیزان به ویژه هیئت مدیره محترم موسسه امام شافعی (رض) شهر نوسود تشکر و قدردانی نمایم.
در پایان در این ایام مبارک از همه ی شما سروران گرانقدر و روزه داران مخلص التماس دعای خیر دارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد