فرماندار پاوه خبر داد:

ثبت نام ۱۷۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات شورای اسلامی روستا در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299400|14:01 - 1400/01/23
نسخه چاپی
ثبت نام ۱۷۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات شورای اسلامی روستا در پاوه
فرماندار شهرستان پاوه گفت: ۱۷۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات شورای اسلامی روستا در شهرستان پاوه ثبت نام کردند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با آغاز ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها از هفته گذشته تاکنون؛ خوشبختانه مورد استقبال مردم عزیز شهرستان قرار گرفت.

 

ایده پور افزود: در این خصوص برای بخش نوسود از  ۱۰ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی ؛ تعداد ۵۰ نفر به عنوان داوطلب ششمین دوره شوراهای روستایی ثبت نام نموده که میزان استقبال نسبت به کرسی اصلی و علی البدل ۱۰۰ درصد بوده است .

 

وی گفت: برای بخش باینگان از  ۱۴ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی ؛ تعداد ۶۶ نفر به عنوان داوطلب ششمین دوره شوراهای روستایی ثبت نام نموده که میزان استقبال این بخش نیز نسبت به کرسی اصلی و علی البدل در ۶ روستا ۱۰۰ درصد و در ۶ روستا ۸۰ درصد ودر دو روستا میر عبدلی ؛ زرین چیا و دودان ۱۲۰ درصد  بوده است .

 

وی گفت: برای بخش مرکزی  نیز تا این لحظه از ۱۱ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی ؛ تعداد ۶۰ نفر به عنوان داوطلب ششمین دوره شوراهای روستایی ثبت نام نموده که میزان استقبال نسبت به کرسی اصلی و علی البدل در ۴ روستا ۱۰۰ درصد و در ۴ روستای دیگر ۸۰ درصد و در سه روستای باقی مانده ۱۲۰ درصد  بوده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد