تشریح فعالیت و عدم فعالیت اصناف در گفتگو با رئیس اتاق اصناف پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299391|17:25 - 1400/01/21
نسخه چاپی
تشریح فعالیت و عدم فعالیت اصناف در گفتگو با رئیس اتاق اصناف پاوه
رئیس اتاق اصناف پاوه فعالیت و عدم فعالیت اصناف در شهرستان را تشریح کرد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهرستان هیئت رئیسه اتاق در راستای وظایف شرعی و قانونی خود و همچنین در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی بازاریان ، حلول ماه مبارک و نیاز اصناف به گذران حداقلی و جوابدهی به دیون بانکی و صنفی تصمیماتی را اتخاذ کرده اند.

 

بهروز شفیعی افزود: بر این اساس تمامی مشاغل گروه ۱ از قبیل خواروبار فروشان ، سوپر مارکت ها ، قصابان و مرغ فروشان و میوه فروشیها ،  رستوران ها ، مصالح فروشان( کلیه رسته ها) ، تمامی مشاغل مربوط به خدمات اتومبیل (تعمیرگاه ها و یدکی فروشان ) ، تعمیرگاه  های لوازم خانگی و موبایل ، رستوران ها و غذا خوری ها (بصورت بیرون بر ) ، قنادی فروشان بصورت بیرون بر و با رعایت پروتکل ها باز خواهند بود .



وی افزود: اما فعالیت رستوران ها و غذا خوری ها با شروع ماه مبارک مطابق دستورالعمل ماه مبارک خواهد بود .

 

وی ادامه داد: مابقی مشاغل بصورت داوطلبانه تا شروع ماه مبارک تعطیل خواهند بود . شایان ذکر است با توجه به اینکه عملا در ماه مبارک رمضان مردم روزه دار و مسلمان شهرمان مطابق یک سنت و روند سالیانه اکثر زمان را در خانه سپری می نمایند و عملا بازار نیمه تعطیل است بازار جهت گذران حداقل زندگی اصناف با رعایت کامل پروتکل ها به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

 

وی گفت: کلیه واحد های صنفی جهت جابجایی وسایل و ارسال کالا جهت فروش های اینترنتی خود شب ها به صورت درب بسته اجازه باز کردن مغازه ها را خواهند داشت .

 

شفیعی با بیان اینکه از شهروندان بزرگوار تقاضامندم با رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف را در روند فعالیت مجدد یاری فرمایند تصریح کرد: همگان واقفند که زمانی نزدیک به ۵ ماه کامل اصناف فعالیت داشتند،  اما چون ورود مسافر به شهرستان حداقلی بود و همچنینده ها دلیل  دیگر ، بیماری کاملا کنترل شد . کاملا واضح است که یک درصد شرایط کنونی به اصناف بر نمی گردد . پس لطفا برادران و خواهران خود را در مجموعه اصناف، با رعایت مسائل بهداشتی مربوط به بیماری کرونا  تنها نگذارید .

 

وی در پایان گفت: کلیه رستوران ها و مراکز فروش حلیم و آش که متقاضی خدمت رسانی به مردم شهرستان در ماه مبارک هستند حداکثر تا روز شنبه ۲۰/۱/۴۰۰ جهت معرفی به بهداشت و اماکن و تعیین زمان بندی ها و قیمت ها در ماه  مبارک به اتاق اصناف مراجعه فرمایند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد