ماموستا قادری:

سم پاشی ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات از طرف دشمنان مشهود است

سرویس: سیاسیکد خبر: 299366|00:28 - 1400/01/05
نسخه چاپی
سم پاشی ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات از طرف دشمنان مشهود است
ماموستا قادری گفت: از هم اکنون سم پاشی ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات از طرف دشمنان مشهود است باید به گونه ایی عمل شود در این ماههای پایانی دولت مردم با دلگرمی بیشتری حضور حداکثری داشته باشند .

به گزارشهزار ماسوله، معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در دیدار با امام جمعه پاوه  ضمن تبریک ایام  شعبان و هم چنین فرا رسیدن سال نو خدمت امام‌ جمعه ی  پاوه  به خدمات شایان‌ ماموستا در طول ۴۲ سال گذشته به مردم در سطح منطقه ای و ملی  اشاره نمود و از وی بعنوان یک روحانی که در سطح استان و غرب کشور دارای جایگاه خاص هستند قدردانی کردند ؛ 

 

خوش اقبال معاون سیاسی – امنیتی استاندار کرمانشاه در  ادامه از وضعیت استان در بحث انتخابات و تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص گزارشی  به حاجی ماموستا ارائه نمود.

 

وی  در ادامه از مجموعه ستاد کرونای و شورای تامین شهرستان به دلیل تسلط و اشراف کامل بر موضوعات شهرستانی در ماموریتهای مرتبط  قدردانی به عمل آورد .

 

در ادامه حاجی ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ضمن خوش آمد به معاون سیاسی – امنیتی استانداری و اعضای شورای تامین شهرستان  که در این روز پاوه را بعنوان بازدید انتخاب نموده اند اظهار داشت : کرونا هر چند یک موضوع جهانی است اما تاثیرات منفی آن بر زندگی مردم ما کاملاً مشهود است .

 

ماموستا ملا قادر قادری گفت: با شیوع کرونا به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی نماز گزاران از مسجد و عبادت در مسجد فاصله گرفته اند .با توجه به شیوع کرونا و فاصله مردم با مسجد دشمنان فرصتی پیدا کرده اند تا افکار پلید خود را به اذهان جوانان ما تزریق کنند .

 

وی گفت: از هم اکنون سم پاشی ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات از طرف دشمنان مشهود است باید به گونه ایی عمل شود در این ماههای پایانی دولت  مردم با دلگرمی بیشتری حضور حداکثری داشته باشند .

 

امام جمعه پاوه با بیان اینکه پاپ در عراق به هیچ یک از مقدسات اسلام توجه ننمود  گفت: دشمنان ما در آن سوی مرزها برنامه های مختلفی برای کاهش محبوبیت اسلام در دل و ذهن مردم در سر لوحه ی کاری خود دارند .

 

ماموستا قادری ادامه داد: مسئولین دولت اقلیم کردستان استقبالی قابل توجه از پاپ به عمل آوردند اما با کمال تعجب مشاهده کردیم که وی اصلاً نامی از کردها در مباحث خود نداشتند و حتی یک تشکر خالی هم از کردها ننمودند .

 

وی اظهار کرد: امیدواریم در این شرایط سخت مسئولین تعامل بهتر ی با مردم داشته باشند و انتظار داریم  مسئولین به جد پیگیر مطالبات مردم ما در بحث باز شدن مرز مسافرتی  و هم چنین ساماندهی  وضعیت کولبران باشند

 

امام جمعه پاوه گفت: با تدبیر حکیمانه و گفتگوی عالمانه  و در کنار مردم بودن و پیگیر رفع مشکلات مردم بودن در مناطق کردنشین و اهل سنت می توان بر مشکلات فائق آمد

 

وی افزود: در پایان‌آقای خوش اقبال از رهنمودهای ارزشمند و حکیمانه ایشان تشکر نمودند و قطعا" تمامی موضوعات در دستور کار مسئولین استان بوده و هست و در خصوص مشکل کوله بری بسته های پیشنهادی اعلام و ارسال شده که امید   است  جمع بندی بسته  پیشنهادی  استان در بحث کوله برس مورد توجه مسئولان کشور مرتبط در این حوزه قرار گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد