آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه مجازی فجر انقلاب پژوهش سرای رشد پاوه برگزار گردید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299351|21:05 - 1399/12/25
نسخه چاپی
آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه مجازی فجر انقلاب پژوهش سرای رشد پاوه برگزار گردید
در پژوهش سرای رشد با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه، نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه(فرمانده گردان امام حسین پاوه)، کارشناس بازرسی و ارزیابی و فرمانده بسیج دانش آموزی آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه مجازی فجر انقلاب پژوهش سرای رشد پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در این مراسم مدیر پژوهش سرای رشد پاوه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک به دانش آموزان برگزیده به تشریح روند برگزاری مسابقه مزبور پرداخت.

 

وی در این باره گفت: در دهه مبارک فجر امسال و به همین مناسبت، فراخوانی در 3 محور نقاشی، دکلمه(شعر خوانی) ، بازنویسی و خاطره نویسی در قالب پوستر و در فضای مجازی(شاد) اعلام و ابلاغ شد که خوشبختانه با استقبال چشمگیر دانش آموزان مواجه و بیش از 200 اثر در محورها و مقاطع مختلف در زمان مقرر دریافت شد که پس از داوری 12 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و اعلام شد .

 

سعید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف پژوهش سراها برابر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت مهم ترین و اصلی ترین جامعه هدف پژوهش سراها دانش آموزان عزیز و خلاقی هستند که شاید در مسیر آموزش زیاد دیده نشوند اما با هدایت و مشاوره صحیح و شکوفا کردن آنان در زمینه های خلاقیت و فناوری و ... می توان تحولی مؤثر در آنان ایجاد کرد و  ان شاءالله با توجه و مساعدتهای مدیریت محترم آموزش و پرورش پاوه و دیگر مسئولین مربوطه شاهد تحقق بخشی از اهداف پژوهش سراها در این راستا باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه نیز در بخشی دیگر از این مراسم ضمن تبریک به دانش آموزان عزیز برگزیده و تشکر از زحمات مدیر پژوهش سرای رشد گفت: تجلیل و تقدیر از دانش آموزانی که همیشه در مسیر افتخارآفرینی هستند کاری ارزشمند و ماندگار است که ان شاءالله با همت مضاعف مجموعه صف و ستاد آموزش و پرورش شاهد شکوفایی استعدادهای همه جانبه دانش آموزان عزیز باشیم.

 

سعدی فتاحی خاطرنشان کرد که در این ایام سخت کرونایی الحمدالله و با اتکال به خداوند دستگاه عظیم آموزش و پرورش بدون وقفه و با تمام توان در بستر فضای مجازی(شاد) و بعضاً حضوری برای رشد و بالندگی دانش آموزان عزیز تلاش میکند، بنابراین از همه مسئولان محترم و اولیاء و خانواده های گرامی آنان انتظار میرود یاور این دستگاه و سازمان مؤثر و عظیم باشند تا به حول و قوه الهی شاهد توسعه پایدار بیش از پیش باشیم. وی همچنین از زحمات صادقانه و مخلصانه  ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در خصوص تهیه هدایای این عزیزان تشکر و قدردانی نمود.

 

در بخش پایانی مراسم، سرهنگ فرزد فرمانده محترم گردان امام حسین پاوه ضمن تبریک به برگزیدگان و تشکر از بانیان مسابقه مجازی فجر انقلاب، به آسیب های فضای مجازی و حیله های جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود دانش آموزان عزیز باید مواظب هجمه دشمنان باشند و در بستر فضای مجازی(شاد) به دنبال کسب تعلیم و تربیت مبتنی بر کتاب های درسی و توصیه و راهنمایی های معلمان و مدیران دلسوز خود باشند.

 

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایا به رسم یادبود از دانش آموزان برگزیده تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد