مراسم درختکاری با موضوع منابع طبیعی ،فرهنگ و رسانه در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299344|21:49 - 1399/12/17
نسخه چاپی
مراسم درختکاری با موضوع منابع طبیعی ،فرهنگ و رسانه در پاوه برگزار شد
راسم درختکاری با موضوع منابع طبیعی ،فرهنگ و رسانه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان پاوه ، اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،صبح امروز مراسم کاشت تعدادی نهال در"که لی هه له ویار"پاوه با حضور برخی روسای ادارات؛ جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه ؛ بخشدار مرکزی؛ و جمعی نیروهای مردمی برگزار شد.

 

 در این مراسم سامان وسیمی به نقش مهم رسانه ها در حفظ منابع طبیعی،پرداخت و گفت: در بحث فرهنگ و رسانه ما تلاش گرانی را در سطح شهرستان داریم که بدون هیچ چشم داشتی در بحث اطلاع رسانی و حمایت از منابع طبیعی و محیط زیست همیشه گامهای مثبتی را برداشته و همراه ما بوده اند.


وی افزود: به همین مناسبت نیز امروز از این رسانه ها تجلیل به عمل می آید.

 

در این مراسم جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه  نیز در سخنانی ضمن گرامی داشت  یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ضمن اشاره به  خطبه های این هفته امام جمعه محترم شهرستان  پاوه در خصوص اهمیت درخت و درختکاری ؛
در ادامه بیان داشت با کاشت هر درخت؛ آن درخت به درگاه الهی حمد و ثنا گو خواهد بود، هرکس که درختی را غرس می کند مادامی که آن درخت  زنده باشد بخشی از ثواب ذکر و ثنای آن درخت به نزد پروردگار به نام آن فرد خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان، توصیه نمود  جهت جلوگیری از شیوع کرونا همچنان همه ما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه و یاور این نیروهای زحمت کش باشیم.


وی در ادامه گفت: در این ایام پایانی سال جا دارد از خانواده هایی که به هر دلیل،اعم از ابتلا به بیماری کرونا ، عواقب ناشی از بیکاری و یا موضوعات دیگر در مضیقه و تنگنا  هستند دستگیری و یاری رسانی شود  .  

وی ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم خصوصا بسیجان عزیز،خیرین و دیگر اقشار جامعه ؛ از همگان درخواست نمود این عزیزان را فراموش نکنند .


دکتر برهان ولدبیگی نیز در سخنانی گزارشی از نحوه اجراء پروژه، اهداف،هزینه های ریالی و نیز مشارکت کنندگان در اجراء و تداوم این پروژه ارائه داد.


آقای بهمن ولدبیگی نیز به نقش مردم و شوراها در حفظ سلامت محیط زندگی،و آقای ناصح محمودی به مشارکت مردم و دولت در مراقبت از نهال ها اشاره کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد