ایده پور:

صف کشی مردم برای کالاهای تنظیم بازار مناسب شرایط کرونایی نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299328|17:16 - 1399/12/13
نسخه چاپی
صف کشی مردم برای کالاهای تنظیم بازار مناسب شرایط کرونایی نیست
ایده پور گفت:صف کشی مردم در پاوه برای کالاهای تنظیم بازار به هیچ وجه مناسب مردم و شرایط کرونایی کنونی نیست .

به گزارشهزار ماسوله،  فرماندار پاوه در جلسه ی ستاد کرونای شهرستان با حضور اعضای ستاد و شورای اداری در سخنانی اظهار داشت: صف کشی مردم در پاوه برای کالاهای تنظیم بازار به هیچ وجه مناسب مردم و شرایط کرونایی کنونی نیست .

 

ایده پور افزود: اداره ی صمت از ظرفیت آژانسهای تاکسی تلفنی برای توزیع مناسب مایحتاج تنظیم بازار مردم استفاده نماید .

 

وی گفت:  اداره ی صمت تمام هم خود را بکار برد تا سهمیه ی کالاهای تنظیم بازاری شهرستان مضاعف شوند مردم ما در برخی نقاط این شهرستان دچار فقر مضاعف هستند .

 

وی ادامه داد: قطعاً مبارزه با گرانی باید در سطح کلان کشور انجام پذیرد اما ادارات مرتبط از هم اکنون وارد عمل شده با گرانفروشی مقابله نماید. مواظب باشیم در ایام پیش رو عده ای برای سود جویی گرانفروشی ننمایند .

 

ایده پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزارت کشور و زیر مجموعه ی وزارت کشور در امر انتخاباتها همیشه اعمال قانون نموده و کاملاً بی طرفانه به بهترین نحو عمل نموده است .

 

ایده پور افزود: مردم باید بدانند در انتخابات به ویژه انتخابات شهر و روستا دنبال انسانهای خوب و متخصص باشند .

 

وی گفت: شورای روستای دشه یکی ازشوراهای نمونه شهرستان و یکی از شوراهای موفق است این شورا متشکل است از انسانهای خوب ، متخصص و مهندس این شورا در طول چهار سال گذشته دنبال آباد نمودن روستا بوده است

 

وی ادامه داد: دانش آموزان دیروز روستای دشه امروز متخصص و مهندس شده اند مردم هم به تخصص جوانان تحصیلکرده ی خود اعتماد داشته اند و از طریق تخصص این جوانان روستا را وارد گود توسعه نموده اند چنین مردمی قطعاً در آینده بهترینها را بر خواهد گزید .

 

وی گفت: مردم ما باید به داشته های خود یعنی افراد متخصص و مهندس خود اعتماد کند در ششمین دوره ی شوراهای شهر و روستا ما باید وارد امر توسعه شویم پروسه ی آزمون و خطا از شوراهای شهر و روستا از ششمین دوره ی این شوراها پذیرفتنی نیست

 

ایده پور اضافه کرد: مردم شهرستان پاوه با توجه به بلوغ سیاسی که دارند قطعاً با بهترین شیوه و پرشورتر از گذشته وارد عرصه ی انتخابات خواهند شد و انتخابات  بیاد ماندنی را در سطح استان و کشور  رقم خواهند زد .

 

وی افزود: هیچ پروپاگاندا و تبلیغاتی در عزم مردم ما برای حضور حداکثری در انتخابات خللی وارد نمی کند این مردم همان مردمی هستند که با  مقاومت ملی حداکثری تحریم های حداکثری دشمنان این نظام و آب و خاک را مضمحل نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد