از مجاهدت معلمان در دوران کرونا؛ تجلیل شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299326|16:52 - 1399/12/13
نسخه چاپی
از مجاهدت معلمان در دوران کرونا؛ تجلیل شد
صبح امروز از مجاهدت معلمان در دوران کرونا؛به صورت ویدیو کنفرانس در سطح استان و با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان و برخی از مسئولین تجلیل شد.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز از مجاهدت معلمان در دوران کرونا؛به صورت ویدیو کنفرانس در سطح استان و با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان و برخی از مسئولین و همچنین مسئولین سطح شهرستان ها تجلیل به عمل آمد.

 

در حاشیه این مراسم جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در برنامه داخلی شهرستان در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: تاثیر گزارترین شبکه ای در هر جامعه ای ؛ آموزش و پرورش است .

 

سرهنگ دوستی افزود:همچنان که نسل دیروز و امروز که ما هستیم محصول آموزش و پرورش است   نسلهای آینده هم محصول این نهاد هستند  و در حوزه تعلیم و تربیت و اخلاق  است که نسلهای آینده ما پرورش می یابند.

 

وی گفت: همانگونه  که دانش آموزان   بیشترین زمان تحصیل خود را در آموزش و پرورش هستند؛ لذا رفتار و کردار و اندیشه و اخلاق معلم در دوران تحصیل بر دانش آموزان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه با اشاره به سفارشات بسیار در مقام و جایگاه معلم در جامعه گفت: حضرت امام (ره) در این خصوص می فرماید که معلمی شغل انبیا است. لذا هم مبلغ و مربی بوده اند و هم رهبری انسانها را برعهده داشته اند .کار انبیا نجات بشریت است.

 

وی اظهار کرد: همه این موارد می طلبد که شان و تکریم معلم در اولویت هر جامعه ای باشد و این احترام را افتخار بدانند.

 

سرهنگ دوستی تصریح کرد:معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین  هستند. زمانی که معلم تکریم شود شان جامعه بالا خواهد رفت .

 

در ادامه معاون فرماندار پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: توجه ویژه به مسئله تربیتی در آموزش و پرورش از ضروریات است و واقعیت امر هم این است که تربیت را بر آموزش ضروری تر دانست.

 

هوشیار عبدالله زاده با بیان اینکه نیاز است به مسائل تربیتی بیشتر توجه شود افزود: امروز با توجه به مشکلات خاص جامعه ما؛ توجه به تربیت؛ یکی از مولفه های اصلی در رشد و ترقی جامعه خواهد بود.

 


وی گفت: هرگونه تذکر و برخوردهای جدی معلمین به دانش آموز؛ ناشی از دلسوزی آنها در تربیت و فراگیری آنها در کسب دانش است اما متاسفانه امروز بین مدرسه و خانواده ها ؛فاصله افتاده است و نیاز است که توجه بیشتری شود.

 

در پایان این مراسم از شاهو حسینی به عنوان معلم برتر از شهرستان پاوه در سطح استان تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد