موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299325|16:09 - 1399/12/13
نسخه چاپی
موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد
با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شهرستان پاوه موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، به منظور ساماندهی خدمات عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیاز های دارویی، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران، همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاههای تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در بیمارستان قدس شهرستان پاوه،مؤسسه خیریه بیمارستان مذکور تاسیس گردید.

 

در آیین افتتاحیه این موسسه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره عضو اصلی موسسه خیریه بیمارستان پاوه مرحوم حاج مکرم قادری و قرائت فاتحه و همچنین ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: ان شاالله افتتاح این موسسه همچون گذشته باعث نهادینه شدن فرهنگ کمک به نیازمندان؛ ساخت و تجهیز و بازسازی و توسعه بیمارستان باشد.

 

جهانبخش ولدبیگی افزود: با توجه به اینکه در این مدت مبالغ زیادی برای کمک و تجهیز بیمارستان قدس پاوه جمع آوری شده است از این پس نیز با حضور اعضای هیئت مدیره و مردم عزیز شهرستان این موسسه رونق بیشتری خواهد گرفت.

 

در ادامه مدیر عامل موسسه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: این موسسه به منظور ساماندهی خدمات عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیاز های دارویی، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران، همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاههای تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در بیمارستان قدس شهرستان پاوه، تاسیس شده است.

 

مهندس وهبی احمدی افزود: هیأت مؤسس موسسه اشخاص معتمد شهرستان بودند که که برای تهیه مقدمات تشکیل، در اوایل سال ۱۳۹۷قیام نمودند وبا حول و قوه الهی و مساعدت فرماندار محترم،مجوز نهایی پس از طی پروسه ثبتی اعطا گردید.

 

وی گفت: جا دارد از تلاشهای وافر اعصای هیئت موسیس تقدیر لازم داشته باشیم بعلت ایام کرونایی از فیص  محضرشان محروم هستیم . یادی بکنیم از یکی از اعصای موسسان ،مرحوم حاج مکرم قادری که تلاشهای وافر ایشان انشالله بعنوان حسنه جاریه نزد پروردگار ،ماجور باشند  ماوایشان بهشت برین باشد واز خداوند علو درجات برایشان مسئلت مینماییم.

 

احمدی ادامه داد: اهداف مؤسسه نیز مطابق مفاد ماده ۹ اساسنامه ساماندهی مشارکت های مردمی برای حمایت از بیماران،ساخت و تجهیز و بازسازی و توسعه بیمارستان،هماهنگی خیرین برای مشارکت در توسعه سلامت می باشد.

 

وی اضافه کرد: همکاری با واحد مددکاری بیمارستان جهت کمک به حوزه مددکاری ؛پیگیری به منظور بهره برداری ازحداکثر ظرفیت های بخش دولتی و غیر دولتی؛ تبلیغات و اطلاع رسانی،برگزاری همایش ها و نشست هایی با حضور مردم،خیرین و گروه های داوطلب به منظور معرفی نیازهای بیماران، برنامه های توسعه بیمارستان و اهداف موسسه. شناسایی نیازهای اصلی و اولویت تامین یا تجهیز منابع از طریق روش های نوین کسب منابع؛ برگزاری جشن های گلریزان،بازارچه های خیریه،گرفتن حق عضویت و توزیع صندوق های جمع آوری کمک های مردمی را از روشهای اجرا هدف عنوان کرد.

 

احمدی تصریح کرد: نوع فعالیت این موسسه نیز مطابق ماده ۲ اساسنامه مؤسسه دارای ماهیت غیر سیاسی،غیر تجاری، غیرانتفاعی، غیردولتی، داوطلبانه و عام المنفعه بوده و تحت عنوان مؤسسه خیریه در موضوع امور خیریه و نیکوکاری و حمایت از بیماران با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و این اساسنامه فعالیت خواهد نمود.

 

وی در پایان گفت: اعضای هیئت مدیره بشرح ذیل میباشد؛
اقای دکتر حارس رضایی رییس هیئت مدیره
اقای حاج امیر حاتمی نائب رییس هیات مدیره
آقای حاج فرنام طاهرپور خزانه دار
آقای مهندس وهبی احمدی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره
آقای حاج لطیف علیمرادی دبیر هیات مدیره
آقای حاج تاج الدین اسکات عضو هیات مدیره
آقای هیمن لطفی مددکار اجتماعی
آقای ممتاز حاتمی بازرس هیات مدیره

 

در ادامه برخی از حاضرین نیز به ارائه سخنانی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد