ایده پور:

پاوه میزبان مسافران و گردشگران نخواهد بود/از سفر کردن به پاوه خودداری کنید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299298|00:41 - 1399/12/03
نسخه چاپی
پاوه میزبان مسافران و گردشگران نخواهد بود/از سفر کردن به پاوه خودداری کنید
فرماندار پاوه گفت: اگر همه رعایت نکنند در تعطیلات عید امسال به خطراتی بیشتر از سال گذشته از حیث شیوع و ابتلای به کرونا مواجهه خواهیم بود .

به گزارشهزار ماسوله،  فرماندار پاوه در بازدید از پایانه ی مسافربری شرق پاوه به همراه تعدادی از اعضای شورای تامین و شورای اداری به منظور توصیه رانندگان و شهروندان به رعایت پروتکلهای بهداشتی اظهار داشت: در صورت عدم رعایت سفت و سخت پروتکلهای بهداشتی توسط شهروندان ، با خطر شیوع کرونا در عید نوروز امسال بیشتر از ماههای گذشته مواجه خواهیم بود .

 

ایده پور افزود: ویروس جهش یافته ی انگلیسی در حال گردش در کشور است و همه به ویژه نوجوانان و جوانان باید در مقابل این ویروس جهش یافته که همه ی گروههای سنی را هدف قرار داده پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمایند .

 

وی گفت: دورهمی ها و ویروس جهش یافته دلیلی شده است بر ابتلای کودکان به کرونا ، خانواده ها مواظب کودکان خود باشند و برای لذت یک دورهمی یکساعته جان کودکان خود را به خطر نیندازند .

 

وی ادامه داد: از همه می خواهیم از سفر کردن از پاوه به نقاط دیگر و از نقاط دیگر به پاوه جداً خودداری نمایند .

 

ایده پور افزود: واکسنهای متنوعی وارد و یا در حال ساخت هستند و کار واکسیناسیون آغاز شده اما بسیار زمانبر است پس از واکسینه کردن همه وارد جهان پساکرونا خواهیم شد انشااله همه به نوعی رفتار نمایند تا همه وارد جهان پساکرونا شوند . از جان هم دیگر محافظت نماییم .شهروندان مواظب باشند از حضور در هر گونه تجمعی به جد خودداری نمایند .

 

وی اظهار کرد: شهرداری ، اداره ی صمت و راهداری به رانندگان تاکسی های زرد ، تاکسیهای آژانس و خودروهای مسافربر بین شهری را به رعایت پروتکلهای بهداشتی به صورت جدی توصیه نمایند .اداره ی راهنمایی و رانندگی در خروجی پایانه ی مسافربری شرق پاوه نیروی لازم را جهت کنترل حمل مسافر توسط مسافربرهای شخصی بدون مجوز فراهم نموده سریعاً اقدام نماید .

 

وی افزود: هر چند در دوران گسترش کرونا کسبه و بازاریان همکاری تنگا تنگی با ستاد کرونا داشته اند که از این بابت از آنها قدردانی می نماییم اما انتظار این است که کسبه و بازاریان به منظور کنترل شیوع کرونا به شدت پروتکلهای بهداشتی را رعایت و از ورود مشتریان بدون ماسک جداً خودداری نمایند .

 

وی در پایان گفت: شهروندان سعی نمایند از حضور بدون دلیل در معابر و بازار خودداری نموده و در صورت لزوم به حضور از ماسک و مایع ضد عفونی پایه الکل استفاده نمایند و بیاید به گونه ایی عمل نماییم که پاوه را حداقل در رنگ زرد در ایام تعطیل در رنگ زرد روبه آبی تثبیت نماییم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد