توقیف فعالیت غیر مجاز یک دستگاه بیل مکانیکی در اراضی ملی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299288|18:29 - 1399/11/28
نسخه چاپی
توقیف فعالیت غیر مجاز یک دستگاه بیل مکانیکی در اراضی ملی
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه گفت: فعالیت غیر مجاز یک دستگاه بیل مکانیکی در اراضی ملی توقیف شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی گشت و مراقبت از مراتع و جنگلها توسط مامورین اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه و مشاهده فعالیت غیر مجاز یک دستگاه بیل مکانیکی در اراضی منابع ملی در اطراف روستای نجار سریعا هشدارهای لازم و قانونی مبنی بر عدم فعالیت اجرایی به عامیلین تخریب و تصرف اراضی ملی داده شد.

 

سامان وسیمی افزود: در ادامه و در تاریکی شب عاملین و خاطیان بدون توجه به تذکرات مامورین دولتی مجددا اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی نمودند که با اقدام به موقع و طی هماهنگی های بعمل آمده و کسب دستور قضایی از دادستان محترم جناب آقای صحرایی و همراهی فرماندهی محترم پاسگاه ملندر فعالیت دستگاه بیل مذکور کاملاً توقیف گردید و دستگاه بیل مکانیکی تا اطلاع ثانوی به پارکینگ دولتی هدایت گردید.

 

وی گفت: پرونده متخلفین و به همراه مالک دستگاه بیل مکانیکی به محاکم قضایی جهت احقاق حقوق دولت ارسال خواهد شد.

 

وی ادامه داد: لازم به ذکر است هر گونه فعالیت در اراضی منابع ملی نیاز به کسب استعلام عرصه و اخذ مجوز های قانونی از این اداره را دارد.

 

وسیمی در پایان گفت: مجددا به مالکین ماشین آلات سنگین و دستگاه های بیل مکانیکی اعلام میگردد هر گونه فعالیت مکانیکی در اراضی ملی بدون مجوز به عنوان مشارکت در جرم محسوب میگردد و در این زمینه اقدامات قانونی و مقتضی به عمل خواهد آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد