برگزاری جلسه ویژه شورا و شهردارنوسود با استاندار جهادی استان کرمانشاه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299271|11:27 - 1399/11/23
نسخه چاپی
برگزاری جلسه ویژه شورا و شهردارنوسود با استاندار جهادی استان کرمانشاه
جلسه ویژه شورا و شهردارنوسود با استاندار جهادی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در تداوم پیگیری‌های شهردار و شورای اسلامی شهر نوسود ؛  مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جلسه‌‌ی ویژه  شورای اسلامی و شهردار نویسود با  جناب آقای بازوند استاندار محترم و جهادی استان در محل دفتر ایشان برگزار گردید.

 

در این جلسه که آقایان بهرام نژاد مدیرکل محترم حوزه استانداری و سید علاءالدین حیدری مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار در اورامانات نیز حضور داشتند، اهّم مطالبات شهردار و شورای اسلامی شهر نوسود به شرح زیر مورد پیگیری و موافقت استاندار محترم قرار گرفت:

 

ازجمله درخواست‌های مطرح‌شده در این جلسه عبارت‌اند از:
تمدید قرارداد فروش نفت گاز در جایگاه سیار بازارچه مرزی شوشمی که استاندار محترم با آن موافقت نموده و دستورات لازم جهت تمدید قرارداد برای یک سال دیگر را  به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان صادر نمودند.

 

درخواست شهرداری نوسود جهت تبدیل 400 میلیون تومان اعتبار مربوط به تکمیل ساختمان اداری شهرداری از اسناد خزانه دوساله به وجه نقد که مورد تائید مقام عالی استاندار قرار گرفت.

 

 درخواست شهرداری نوسود پیرامون استمرار استفاده شهرداری از تانکر 18 هزار لیتری متعلق به استانداری جهت آب‌رسانی به بازارچه شوشمی که با مساعدت و نگاه ویژه استاندار محترم مورد موافقت قرار گرفت.

 

درخواست شورای اسلامی شهر نوسود جهت تسریع در عملیات گازرسانی به شهر نوسود که با دستور استاندار محترم مبنی بر تشکیل جلسه ویژه در دفتر معاونت محترم امور عمرانی با حضور ادارات مربوطه و رفع موانع پیش رو موردعنایت قرار گرفت.

 

درخواست شورای اسلامی شهر جهت احداث چمن مصنوعی زمین فوتبال شهر نوسود که با دستور استاندار محترم مقرر گردید با پیگیری ویژه جناب آقای حیدری و از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان تعیین تکلیف گردد.

 

با عنایت به تکمیل ساختمان جدید الاحداث  بهداری شهر نوسود ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران محترم شبکه بهداشت و درمان استان و شهرستان پاوه درخواست تجهیز مرکز به وسایل اولیه موردنیاز و پزشک تمام‌وقت مطرح گردید که با موافقت مقام عالی استان جهت هماهنگی و پیگیری لازم به معاونت محترم سیاسی و امنیتی استاندار جناب آقای خوش‌اقبال ارجاع گردید.

 

در پایان شورای اسلامی شهر و شهردار نوسود نهایت تقدیر و سپاسگزاری خود را از جناب آقای مهندس بازوند استاندار جهادی کرمانشاه و همچنین جناب آقای بهرام نژاد مدیرکل حوزه استاندار و آقای سید علاءالدین حیدری که در این روز تعطیل و با سعه‌صدر پذیرای درخواست‌های شورا و شهرداری نوسود بودند ، ابراز می‌دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد