دیدار با امامان جمعه شهرهای نوسود و نودشه بمناسبت دهه مبارک فجر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299261|20:59 - 1399/11/21
نسخه چاپی
دیدار با امامان جمعه شهرهای نوسود و نودشه بمناسبت دهه مبارک فجر
در ایام الله دهه فجر انقلاب از امامان جمعه شهرهای نوسود و نودشه دیدار بعمل آمد .

به گزارشهزار ماسوله،  در ایام دهه مبارک فجر، بخشدار ، معاون پرورشی آموزش و پرورش ،فرمانده بسیج سپاه نوسود و جمعی از مسئولین ادارات سطح بخش با امامان جمعه شهرهای نوسود و نودشه  دیدار کردند.

 

در ابتدای این دیدار بخشدار نوسود با تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل،اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

 

جهانبانی ،با اشاره به وجود امنیت با گذشت ۴۲سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وجود امنیت مرهون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که ما قدر این نعمت را ارج می نهیم.

 

وی ادامه داد هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست و در اکثر کشورها جنگ و درگیری است و منافقین در حال فعالیت هستند تا این امنیت را از ایران بگیرند.

 

بخشدار نوسود  همچنین از مسئولین ادارات خواست تا در برنامه های دهه فجر شرکت نمایند و بر تلاش جهت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان تأکید نمود.

 

در ادامه امام جمعه شهر نوسود ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه گذاری حکومت اسلامی است.

 

ایشان با اشاره به تلاش دشمنان در سال های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است.

 

وی اظهار داشت: با تدبیر و رهبری امام خمینی و همراهی مردم حکومت اسلامی در ایران برقرار گردید و با تشکیل این حکومت آرزوی دیرینه اولیای الهی مبنی بر پیاده شدن احکام الهی تحقق یافت و یاد آور شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسئولان دستگاههای اجرایی بایستی از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد