به گزارشهزار ماسوله،
فرماندار پاوه در جلسه ی ستاد کرونا و قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونا در سخنانی اظهار داشت: از امروز تمامی مرخصی ها در ادارات باید لغو گردد و. مدیران نباید از شهرستان خارج شوند . تمامی ادارات باید در حالت آماده باش مقابله با کرونا باشند.. ایده پور افزود: کرونا با کسی تعارف ندارد و همچنان جان می گیرد . وی گفت: در صورت عدم همکاری مردم پاوه بزودی با موج چهارم کرونا روبه رو خواهد شد . وی ادامه داد: فرآیند مبارزه با کرونا علاوه بر واکسیناسیون یک فرآیند فرهنگی نیز است و همانگونه که ریاست محترم جمهوری اسلامی روز گذشته گفتند هر چند پروسه ی واکسیناسیون آغاز شده است اما واکسینه نمودن همه طولانی خواهد بود لذا تا پایان سال آینده همچنان رعایت پروتکلهای بهداشتی ضروری می نماید و کشتار کرونا به هیچ عنوان متوقف نشده است . فرماندار پاوه گفت: همکاران ما در دادستانی ، سپاه و نیروی انتظامی آماده ی برخورد با کسانی هستند که پروتکلها را رعایت نمی نمایند وی اطهار کرد: رنگ پاوه نارنجی است و چنانچه مردم همکاری ننمایند به سرعت به طرف قرمز شدن متمایل می شود . ایده پور تصریح کرد: بازیهای گروهی سریعاً باید تعطیل شوند . مدارس هم هم چنین .انتظار داریم همه ارگانها و نهادها و اداراتی که مرتبط با ورود مسافر هستند سریعاً اقدامات کنترلی را انجام دهند برابر مقررات ستاد کرونا و قرار گاه عملیاتی همه مسئول هستند و در وقت مقتضی باید جوابگو باشند تمامی ادارات دستورالعملهای خود را دریافت نموده اند . وی افزود: در صورتی که شهروندان همکاری های لازم را انجام ندهند قطعاً در ابتدای سال و عید نوروز ما با محدودیتهای کامل و تمام کرونایی مواجه خواهیم بود . ایده پور خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان ما مجبور به تعطیلی مجدد بسیاری از کسب و کارها خواهیم بود و از شهروندان می خواهیم در راستای مقابله با کرونا ما را یاری دهند . وی در پایان گفت: از رسانه های محلی می خواهیم که به کمک ما بیایند و محتواهای پیشگیرانه را دو چندان و هشدارها را مضاعف نمایند . همه ی شهروندان مدافع سلامت هستند همه کمک نمایند .فرماندار پاوه:
با عدم همکاری مردم، پاوه با موج چهارم کرونا روبرو می شود
فرماندار پاوه گفت: وی گفت: در صورت عدم همکاری مردم پاوه بزودی با موج چهارم کرونا روبه رو خواهد شد
آخرین مطالب
- ■لزوم همراهی مشترکان در روزهای گرم/ هر درجه گرم شدن هوا ۴۰ مگاوات مصرف برق را افزایش میدهد
- ■هوشیاری در برابر توطئههای دشمن و ریشهکنی جرائم از اولویتهای دستگاه قضا است
- ■صرفهجویی انرژی راهبردی برای مهار تورم است
- ■همه خواص «زردآلو»
- ■ماموستا قادری: مردم و مسئولین در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشند
- ■آغاز بکار ادارات استان کرمانشاه در روز شنبه با ۲ ساعت تأخیر
- ■ذبح غیربهداشتی دام خطر تب کریمه کنگو را افزایش میدهد
- ■پیکر مرحوم شهید جواد بهرامی در خاک آرام گرفت
- ■آغاز رصد باغات کرمانشاه برای شناسایی آفت مگس میوه مدیترانهای
- ■برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع میشود
پربیننده ترین ها
- ■پیکر مرحوم شهید جواد بهرامی در خاک آرام گرفت
- ■مسیرهای دشوار، جایگزین مسیر ارتباطی روستاهای ژاوه رود شد
- ■رنج مردم پاوه از نبود دستگاه ام.آر.آی
- ■سردار حاجیان: باند کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی منهدم شد
- ■هوای گرم تا دوشنبه در کرمانشاه ماندگار است
- ■پیرامون طرح جدید ساماندهی ثبتنام مرزنشینان شهرستان پاوه
- ■رئیس کل دادگستری کرمانشاه: مجازات کشت خشخاش بازدارنده نیست
- ■کشف مزرعه خشخاش در منطقه؛ زنگ خطری جدی برای امنیت و سلامت جامعه
- ■بازدید گروه معین منطقه کرمانشاه از ناحیه پاوه
- ■علائم خطر گرمازدگی را بشناسید

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد