رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان جوانرود:

توزیع روغن در جوانرود، توسط یک واحدصنفی و در بازار آزاد انجام شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299255|01:09 - 1399/11/19
نسخه چاپی
توزیع روغن در جوانرود، توسط یک واحدصنفی و در بازار آزاد انجام شده است
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان جوانرود گفت: توزیع روغن در جوانرود، توسط یک واحدصنفی و در بازار آزاد انجام شده است.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه در گفتگویی با #هزارماسوله درخصوص فیلم منتشر شده از توزیع روغن در فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه اکنون روغن  در بازار با کمبود مواجه است، علاوه بر آنکه صنعت و معدن اقدام به توزیع این کالا در جهت تنظیم بازار نموده است، اما متاسفانه برخی از واحدهای صنفی اقدام به توزیع روغن به صورت آزاد در سطح شهر می کنند.

 

رحمانی افزود: در چند روز گذشته گزارشی مبنی بر توزیع روغن به صورت آزاد، در یکی از واحدهای صنفی به ما گزارش دادند و ما نیز موضوع را پیگیری و در جهت کسب استعلام های لازم مانع توزیع این روغن در سطح شهر شدیم.

 

وی با بیان اینکه این روغن توسط خود صاحب واحد صنفی خریداری شده بود، گفت: علی رغم تذکرات به این واحد صنفی، صبح امروز اقدام به توزیع آن در بین مردم کرده بود که متاسفانه باعث ازدحام و شلوغی در دریافت این کالا شده بود.

 

وی با اشاره به شیوع کرونا ادامه داد: در پی آن این واحد صنفی پلمپ شد.

 

رحمانی در پایان گفت: اگر قرار باشد روغنی یا هرکالایی توزیع شود،ما در جلسه تنظیم بازار با حضور فرماندار مصوب می کنیم که تنها واحدهای صنفی مجاز، جهت جلوگیری از شیوع کرونا مجوز توزیع کالا را داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد