فرماندار ثلاث باباجانی:

نفوذ نظام در دنیا ؛ از صلابت و قدرت مردم است/بهره برداری ۴۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299247|23:05 - 1399/11/17
نسخه چاپی
نفوذ نظام در دنیا ؛ از صلابت و قدرت مردم است/بهره برداری ۴۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: امروز نظام ما در دنیا نفوذ پیدا کرده است و نفوذ آن هم همین صلابت و قدرتی است که مردم به نظام بخشیده اند و از طرف دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام و با حمایت و پشتیبانی مردم بزرگوار ایران اسلامی در روز ۱۲ بهمن ماه اوج مبارزات مردمی شروع شد و در روز ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید .

 

شکری افزود: امام در کشورمان حضور پیدا کرد تا بتواند با کمک مردم و حمایت و پشتیبانی همه اقشار مختلف مردم یک نظام اسلامی را جایگزین حکومت ستم شاهی بکند که این اهداف به لطف حمایت مردم به نتیجه رسید .

 

وی گفت: امروز همه مردم با رهبری مقام معظم رهبری علی رغم همه تحریم ها و محاصره اقتصادی و جنگ تحمیلی که کشورهای استکباری بر ما تحمیل کرده اند توانسته اند با اقتدار و قدرت تمام روی پای خود بایستند و امروز نظام ما در دنیا نفوذ پیدا کرده است و نفوذ آن هم همین صلابت و قدرتی است که مردم به نظام بخشیده اند و از طرف دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی در مقابل همه استکبار جهانی برای پیاده کردن اسلام و حق طلبی درخشیده است و نور روشنایی آن تمام دنیا را گرفته است.

 

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: در همین راستا در شهرستان ثلاث باباجانی ۴۶ طرح و پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در ایام دهه مبارکه فجر به بهره برداری می رسد.

 

وی در پایان گفت: این پروژه ها هم شامل طرحهای آموزشی ؛ بهداشتی و طرحهای اشتغالزایی و گازرسانی به روستاها و سایر خدمات زیر ساخت شهری ازگله و ثلاث و فضاهای ورزشی می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد