امام جمعه روانسر:

انقلاب ایران باعث تغییر و تحولات در عالم اسلامی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299245|22:26 - 1399/11/17
نسخه چاپی
انقلاب ایران باعث تغییر و تحولات در عالم اسلامی شد
امام جمعه روانسر گفت: این انقلاب در روز ۲۲ بهمن به وقوع پیوست و با دستان امام راحل باعث خیر شد و تغییر و تحولاتی در عالم اسلامی داد .

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارکه فجر که طلوع پیروزی انقلاب اسلامی با ورود امام راحل در روز دوازدهم ۵۷ به میهن ایران اسلامی است را تبریک عرض می کنیم .

 

ماموستا سید محمد محمدی افزود: این انقلاب در روز ۲۲ بهمن به وقوع پیوست و با دستان امام راحل باعث خیر شد و تغییر و تحولاتی در عالم اسلامی داد و به الگوی مسلمانان و مجاهدین راه خدا و زحمت کشان در راه زندگی و زنده بودن انسان ها و بشریت مبدل شدند.

 

وی گفت: امروز در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و ۴۲ سال از این انقلاب گذشته است و ان شاالله این انقلاب تداوم داشته باشد و تلاشهای بیشتری در جهت حفظ آن ایجاد شود و به جوانان هم اهمیت والایی بدهیم .

 

امام جمعه روانسر با بیان اینکه درس ها و عبرت ها و توفیق ها و حتی شکست هایی که در این دوران بوده است را باید به نوجوانان و نسل آینده بازگو کنیم گفت: رشادت ها و ایستادگی های مردم و خون شهیدانی که در ۸ سال دفاع مقدس ریخته شد و همچنین بقیه آسیب ها و بحران هایی که پشت سر گذاشته و الحمد الله که خداوند به ما توفیق داده است بر این مشکلات فایق آییم باید با همت آموزش و پرورش  به دانش آموزان بازگو شود.

 

وی ادامه داد: جامعه روحانیت نیز چه اهل تسنن و چه اهل تشیع؛ از تبیین و رشد دادن انقلاب و ایجاد وحدت و بصیرت افزایی و رشد و ترقی در عرصه های مختلف و همچنین در دفاع از مردم و خاک و آب میهن اسلامی خدمات خوبی را ارائه داده اند.

 

وی در پایان گفت: ان شاالله رهنمودهای مقام مظم رهبری مد نظر ما باشد و به آن عمل کنیم و بحث آموزش و مجاهدت نیز برنامه های ما باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد