بیش از 88 پروژه عمرانی در پاوه به بهره برداری رسید

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299242|23:09 - 1399/11/16
نسخه چاپی
بیش از 88 پروژه عمرانی در پاوه به بهره برداری رسید
بیش از 88 پروژه عمرانی در پاوه بصورت ویدیو کنفرانس در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارشهزار ماسوله،  ایده پور در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: پاوه در کانون خدمات دولت قرار گرفته است .در توسعه و پیشرفت با توجه به آمارهای قبل و بعد از انقلاب در پاوه واژه ی انقلاب در پاوه بصورت عینی متجلی شده است .

 

فرماندار پاوه افزود: دهه ی مبارک فجر را به همه ی مسئولین نظام و استاندار و معاونین محترم ایشان ، همکاران خود در شهرستان و همه ی مردم خوب شهرستان پاوه تبریک و تهنیت می گویم .

 

وی گفت: فعالیتهای دولت تدبیر و امید در شهرستان پاوه نشان می دهد که پاوه در کانون خدمات دولت قرار گرفته است و قطعاً این فعالیتها تا پایان دولت ادامه خواهند داشت .

 

وی گفت: دولت دکتر روحانی در مدت 8 سال گذشت خدمات زیر بنایی مهمی را در شهرستان انجام داده است .احداث دو سد داریان و هیروی دو نمونه شاخص خدمات است .

 

وی ادامه داد: در گزارشی که دو خبر نگار در روزنامه اطلاعات سال 51 از منطقه ی اورامانات تهیه دیده اند اعلام گردیده که شهرستان پاوه و منطقه ی اورامانات بهشت باستان شناسان است اینجانبان در اینجا اعلام می کنم هم اکنون منطقه ی اورامانات و به ویژه شهرستان پاوه بهشت گردشگران است .

 

وی افزود: خدمات دولت در شهرستان پاوه در قبل از انقلاب با بعد انقلاب به هیچ وجه قابل تطبیق نیستند لذا آمارها را بر این اساس ارائه نمی دهیم .در دولت تدبیر و امید بیش از دو هزار و دویست میلیارد تومان در شهرستان پاوه اعتبار هزینه شده است .
هزار و هشتصد میلیارد تومان از رقم دو هزار و دویست میلیارد تومان برای احداث دو سد بزرگ داریان و هیروی بوده است .
چهارصد میلیارد تومان از این اعتبار صرف رفع مشکلات زیر ساختی شهرستان گردیده است این اعتبارات شامل اعتبارات مربوط به شهرداری ها که آنهم رقم هنگفتی است نمی شود .

 

وی اظهار کرد: امروز بیش از 88 پروژه با اعتباری بالغ بر سی و هشت میلیارد و چهارصد و هشتاد و نه میلیون تومان افتتاح می گردند این طرحها شامل :
45 پروژه مخابراتی
11پروژه شرکت توزیع برق
8 طرح جهاد کشاورزی
7 طرح میراث فرهنگی
7 پروژه مشترک بخشداریها و بنیاد مسکن
3 پروژه گاز رسانی به روستاها
5 طرح صنعت ،معدن و تجارت
1 طرح شیلات
1 پروژه شبکه ی بهداشت
1 پروزه ورزش و جوانان
کلنگ زنی پاسگاه رهور

 

وی در پایان گفت: یکی از درخواستهای همیشگی مردم احداث و راه اندازی مرکز و پاسگاه پلیس راهور در شهرستان است که امروز احداث این طرح بصورت مجازی کلنگ زنی خواهد شد .امیدواریم بتوانیم در زمان باقیمانده دولت همچنان بدون توقف در خدمت مردم خوب شهرستان پاوه باشیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد