مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه

شهرستان پاوه دوباره وارد در وضعیت نارنجی قرار گرفت

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299238|10:31 - 1399/11/16
نسخه چاپی
شهرستان پاوه دوباره وارد در وضعیت نارنجی قرار گرفت
مدير شبكه بهداشت و درمان پاوه گفت: به دلیل کاهش سطح رعایت پروتکل های پیشگیری و مقابله با کرونا ، شهرستان دوباره وارد وضعیت نگران کننده نارنجی شده است.

به گزارشهزار ماسوله، مدير شبكه بهداشت و درمان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: دکتر جهانبخش ولدبیگی اعلام کرد متاسفانه به دلیل کاهش سطح رعایت پروتکل های پیشگیری و مقابله با کرونا ، شهرستان دوباره با افزایش موارد بیماری در هر دو بخش سرپایی و بستری وارد وضعیت نگران کننده نارنجی شده است.

 

دكتر جهانبخش ولدبيگي افزود: دورهمی های شبانه، ازدحام بیش ازحدانتظار درمراسم تعزیه، عدم رعایت ظرفیتهای اعلام شده ازسوی ستاداستانی کرونا در تالارها ومراسمات، کاهش سطح استفاده از ماسک درمیان مردم و مراجعین ادارات و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ازعواملی هستند که متاسفانه باعث اوج گیری دوباره بیماران بستری وسرپایی مبتلا به کووید ۱۹ درشهرستان گردیده است.

 

دکتر ولدبیگی از عموم مردم عزیز خواست با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و شستشوی مرتب دستها شرایطی را ایجاد کنند که بتوانیم شهرستان را از وضعیت نارنجی خارج و به سوی شرایط زرد و آبی سوق دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد