ابراز همدردی و جویای اوضاع و روند درمان دانش آموز مبتلا به تالاسمی در بیدرواز/ درخواست از خیرین در کمک به این دانش آموز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299235|23:02 - 1399/11/15
نسخه چاپی
 ابراز همدردی و جویای اوضاع و روند درمان دانش آموز مبتلا به تالاسمی در بیدرواز/ درخواست از خیرین در کمک به این دانش آموز
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در راستای اجرای برنامه های دهه ی مبار ک فجر انقلاب اسلامی در منزل دانش آموز پایه پنجم آریا ظهرابی حضور یافت تا ضمن ابراز همدردی از نزدیک جویای اوضاع و روند درمان ایشان باشند.

به گزارشهزار ماسوله، نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به همراه چند نفر از کارشناسان روز چهارشنبه  در راستای اجرای برنامه های دهه ی مبار ک فجر انقلاب اسلامی در منزل دانش آموز پایه پنجم آریا ظهرابی حضور یافت تا ضمن ابراز همدردی از نزدیک جویای اوضاع و روند درمان ایشان باشند.

 

ویسی در این دیدار قول مساعد داد که به جد پیگیر امور و همچنین با هماهنگی لازم با ادارات و دعوت از خیرین جهت کمک مالی به این خانواده نیازمند باشند.

 

لازم به ذکر است متاسفانه بیماری این دانش آموز تالاسمی از نوع ماژور می باشد،  و مادر وی نیز به دو بیماری مزمن مبتلا هستند که بار مالی زیادی را برای مداوای این خانواده محترم در بر دارد ، پدر این دانش آموز نیز فاقد شغل بوده واز لحاظ مالی بسیار ضعیف می باشد .

 

ویسی در پایان با آرزوی شفای عاجل برای این دانش آموز عزیز ،  از خیرین گرانقدر منطقه خواستار کمک به این دانش آموز عزیز واین خانواده محترم   در روستای بیدرواز شدند..

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد