۳۶۰ کیسه آرد قاچاق در پاوه کشف شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 299234|09:46 - 1399/11/15
نسخه چاپی
۳۶۰ کیسه آرد قاچاق در پاوه کشف شد
برابرگزارشات و رصدهای سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه ناحیه شهرستان پاوه تعداد ٣۶٠ کیسه آرد که توسط افراد سودجو با اعمال نفوذ به صورت سازمان یافته قصد عرضه خارج از شبکه را داشتند کشف و ضبط شد.

به گزارشهزار ماسوله، دادستان شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: برابرگزارشات و رصدهای سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه ناحیه شهرستان پاوه تعداد ٣۶٠ کیسه آرد که توسط افراد سودجو با اعمال نفوذ به صورت سازمان یافته قصد عرضه خارج از شبکه را داشتند کشف و ضبط شد.

 

نوید صحرایی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، این آردهای یارانه‌ای با قیمت هر کیسه زیر ۴۰ هزار تومان از درب کارخانه خریداری شدند که افراد خاطی قصد داشتند با چند برابر قیمت آن را به فروش برسانند.

 

وی با بیان اینکه در این رابطه چند نفر احضار و در حال سیر مراحل قضایی هستند گفت: طی روزهای آتی محموله کشف شده با قیمت یارانه ای در روستاهای بخش باینگان توزیع میگردد.

 

وی در پایان افزود: به هیچ وجه به افراد سودجو و فرصت‌طلب اجازه نخواهیم داد تا آرد مورد نیاز نانوایی‌ها که باید به مصرف مردم برسد، خارج از شبکه و با قیمت متفاوت به فروش رسیده و عده‌ای دلال و سودجو از این محل بتوانند مبالغی را به جیب بزنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد