فرماندار پاوه در جلسه میز خدمت روستای دشه:

مردم روستای دشه همواره به دنبال طرحهای تولیدی هستند/ما موظفیم آب چشمه ی هانی کوان را برای باغات روستا انتقال دهیم

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299233|23:22 - 1399/11/14
نسخه چاپی
مردم روستای دشه همواره به دنبال طرحهای تولیدی هستند/ما موظفیم آب چشمه ی هانی کوان را برای باغات روستا انتقال دهیم
ایده پور فرماندار پاوه در جلسه میز خدمت در روستای دشه در سخنانی اظهار داشت: مردم روستای دشه همواره به دنبال طرحهای تولیدی هستند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در این مراسم در سخنانی اظهار داشت:  روستای دشه یک روستای مهاجر پذیر است مردم این روستا سرمایه را از سایر نقط جمع می کنند و  در روستای خود سرمایه گذاری می نمایند و این یک افتخار بزرگ است .

 

ایده پور افزود: مردم دشه با ادب و طمانینه پیام خود را به مسئولین انتقال می دهند و این استراتژی مهمی است .

 

وی گفت: آمارهای کنونی خدمات با خدمات رژیم گذشته قابل قیاس نیست لذا اصولاً از این به بعد نباید معیار و مقیاس دوران رژیم پهلوی باشد و امروز مردم از مشکلات اولیه عبور کرده اند و مشکلات ثانویه دارند .

 

وی با بیان اینکه امیدوارم جمعیت روستای دشه به 5000 نفر در آینده نزدیک برسد گفت: روستای دشه قظعاً در آینده یکی از روستاهای مهم گردشگری است .

 

وی ادامه داد: گاز را دو هزار کیلومتر آن سوتر شرکت گاز به اورامانات و به روستایی مانند دشه انتقال داده است این انتقال فقط برای آشپزی نیست . انتظار این است در بین مردم برای احداث گلخانه های تولید محصولات کشاورزی جنبشی آغاز شود .

 

وی اضافه کرد: مردم اورامانات متخصص کندن صخره و ایجاد باغ هستند آنها باید آمادگی پذیرش ساخت گلخانه را نیز باید داشته باشند .و این انتظار از آنها می رود .

 

ایده پور گفت: نوجوانی از شما به نمایندگی جوانان و نوجوانان از ما سالن ورزشی می خواهد آنهم با بهترین و مودبانه ترین نوع انتقال پیام این امر برای من و همه ی مدیران مهم و بسیار مهم است .

 

فرماندار پاوه اظهار کرد: پارکینگ و احداث پارکینگ در روستای گردشگری دشه یک امر حیاتی است برابر آمار 22 برابر از چند سال قبل تعداد خودروها در این روستا افزایش یافته است .

 

وی گفت:  ایجاد مجموعه های پرورشی ماهی و به ویژه سایت پرورش ماهی تعاونی که در حال احداث است یکی از شاهکارهای دشه و شاید کل شهرستان است .

 

ایده پور تصریح کرد: ما موظف هستیم آب چشمه ی هانی کوان را برای شرب باغات انتقال دهیم قول نمی دهم ما موظف هستیم و این کار را باید انجام دهیم .آب شرب روستا را هم باید از چشمه ی دیگر دشه تهیه نماییم  و من از زحمات بسیار مردم دشه و همکاری آنها با نظام و دولت صمیمانه قدردانی می کنم .

 

وی در پایان گفت: از مدیر بنیاد مسکن و منابع طبیعی می خواهم زمینهایی را که از همه حیث آماده ی ساخت و ساز هستند به دهیاری دشه جهت احداث ساختمانهای مسکونی با ضوابط مربوطه واگذار نمایید . معارضین عرفی را جهت رفع اختلاف و موانع به فرمانداری هدایت کنید ما سعی می کنیم این نقل و انتقالات با مصلحت و صمیمانه انجام پذیرند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد