با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

از بازنشستگان فرهنگی منطقه نوسود تجلیل به عمل آمد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299232|23:01 - 1399/11/14
نسخه چاپی
از بازنشستگان فرهنگی منطقه نوسود تجلیل به عمل آمد
از بازنشستگان فرهنگی سال ۱۳۹۹ منطقه نوسود همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سومین روز دهه مبارک فجر تجلیل به عمل آمد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال ۱۳۹۹ منطقه نوسود در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

 

 مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی منطقه نوسود با حضور بخشدار ، امام جمعه شهر نوسود ، مسئولین ادارات  و فرماندهان نظامی وانتظامی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

 

نجیب ویسی  ،‌رئیس  آموزش و پرورش منطقه نوسود  ،‌ضمن خیر مقدم و تبریک چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب  ،‌با اشاره به نقش بی بدیل معلم در ساختار جامعه و بهبود اوضاع زندگی در همه جوانب آن ،‌ خدمت سی ساله در این کسوت و پرورش انسان های بزرگ را افتخاری برای هر فرد دانست.

 

وی با بیان اهمیت استفاده از تجارب ارزشمند آموزشی و پرورشی ،‌ بزرگ ترین خواسته خود از بازنشستگان آموزش و پرورش را این گونه عنوان نمود: "من از شما همکاران فرهنگی خواهشمندم تا ارتباط خود با آموزش و پرورش را قطع نکنید و تجارب ارزشمند خود را در حیطه های مختلف آموزشی و پرورشی در اختیار نیروهای جدید قرار دهید."

 

رئیس اداره آموزش و پرورش همچنین با بیان اینکه تکریم از بازنشستگان ضروری است و باید جایگاه زحمتکشان این عرصه حفظ و خدمات آنان در جامعه تبیین شود . چرا که بازنشستگان بهترین لحظات عمر خود را در راه تعلیم و تربیت آینده سازان کشور و در مقدس ترین مکان  مدرسه سپری کرده اند .

 

حاج ماموستا ملا حسن عینی امام جمعه شهر نوسود نیز با اشاره به جایگاه والای معلمی ونقش ویژه آن در تربیت معنوی و علمی دانش آموزان ، تلاش معلمین در سی سال خدمت را جهادی بزرگ قلم داد کرد  و با اشاره به آیات قرانی و احادیث نبوی  مقام معلم را ستودنی دانست و از جامعه فرهنگیان خواست تا در کنار مسائل علمی و درسی مسائل معنوی و دینی را به نسل جوان منتقل نمایند .

 

جهانبانی بخشدار نوسود نیز ضمن تبریک و خیرمقدم با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگان عزیزانی هستند که بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

 

جهانبانی در ادامه سخنان خود گفت ، نباید ارتباط بازنشستگان بعد از اتمام دوران خدمت با سیستم اداره قطع و همه تجارب بازنشستگان از بستر خارج شود ، بلکه با فراهم آوردن زمینه ای برای استفاده جوانان و سایر کارکنان و انتقال این تجارب به نسلهای آینده ضروری است.

 

در ادامه بخشدار نوسود  گفت : معلمان هر جامعه به عنوان یکی از مراجع اصلی تعلیم و تربیت در همان جامعه به شمار می آیند و نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان هر کشوری دارند.

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از همکاران فرهنگی بازنشسته تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد